Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja das een heel verschil, 300 euro is vrijgoedkoop voor beide kanten , als ik het zo zie en tis alleen de randen opnieuw strak zetten en 2 achterschermen spuiten, zal je zo rond de 400 euro bij mij zitten.Die van 1200 is echt wel heel duur dat was zeker bij een officieel bedrijf die er geen zin in had, of waar ze nieuwe randen er in zetten hebben meegerekend.
vandaag mijn kadettje maar eens een nieuwe apk gegeven en een beurtje uitgevoerd, de schermen zijn vorige maand al netjes gezet en van de week heb ik mijn wielen geplasti-dipt en vandaag gemonteerd
dus ook vandaag ook maar gelijk maar een wasbeurtje gegeven en fotos gemaakt
de fotos zijn niet bewerkt en wielen lijken echt licht te geven op de fotos haha
Vind het wel apart, steekt goed af. Gaat dat goed die 9j et 30 velgen van voren? Loopt het niet aan tegen de binnenschermen? Heb zelf 7.5j van voren en 9j van achteren maar met de turbo ombouw wil ook 9j van voren hebben.