et 30 9j?past dat... update 12-8-2013

owkee , zijn zat spuiters hoor, mocht je er geen vinden kan ik het altijd doen voor je, wel gewoon tegen betaling

ow oke jaa klopt spuiters zat..alleen de prijzen varieren zo vind ik..van 300euro tot 1200euro heb ik nu al gehoord...dusja..

gr.

ja das een heel verschil, 300 euro is vrijgoedkoop voor beide kanten , als ik het zo zie en tis alleen de randen opnieuw strak zetten en 2 achterschermen spuiten, zal je zo rond de 400 euro bij mij zitten.Die van 1200 is echt wel heel duur dat was zeker bij een officieel bedrijf die er geen zin in had, of waar ze nieuwe randen er in zetten hebben meegerekend.

hmm..das wel intressant aanbod,

ik ga eind van de maand eerst ff lekker paar dagen eruit en dan ga ik met volle moed verder,

to be continue.....

Jaaaaaa hij ziet er uit als nieuw :P

morgen even paar mooie plaatjes schieten nadat ik hem heb gewassen..

nu nog opzoek naar een mooi verlagingsetje..en me wieltjes opknappen

ben wel tevreden met het resultaat..

Foto550-WBC8DZLO.jpg

Foto550-RNC43FGV.jpg

dankje :D hier nog ff een foto van vanavond!!

1043938_10151789499994453_1950979685_n.jpg

alleen...wie weet er een mooi verlagingsetje (van achter mag tie nog een heeeeeel klein beetje zakken en voor wel iets meer.

ik doe het alleen omdat ik een stugger setje wil!

gr

Foto550-7CDWGRIE.jpg

Foto550-EXVY3EDG.jpg

Foto550-RQMNFJGG.jpg

gister maar even wt fotos geschoten op me werk voor de kijkers thuis :afro

me astra wilde er ook op haha :agent

ja peter ik weet het...maar kom nu al bijna me garage niet in of uit..pff...dan maar verlagen en niet meer me garage in...

Weer eens tijd voor een update :D

vandaag mijn kadettje maar eens een nieuwe apk gegeven en een beurtje uitgevoerd, de schermen zijn vorige maand al netjes gezet en van de week heb ik mijn wielen geplasti-dipt en vandaag gemonteerd :D

dus ook vandaag ook maar gelijk maar een wasbeurtje gegeven en fotos gemaakt :D

Foto550-4QMTE7VU.jpg

Foto550-Q7Y8JRJC.jpg

Foto550-OJJVMY8G.jpg

Foto550-GWIUMR8B.jpg

Foto550-LMLKRWHN.jpg

de fotos zijn niet bewerkt en wielen lijken echt licht te geven op de fotos haha

Vind het wel apart, steekt goed af. Gaat dat goed die 9j et 30 velgen van voren? Loopt het niet aan tegen de binnenschermen? Heb zelf 7.5j van voren en 9j van achteren maar met de turbo ombouw wil ook 9j van voren hebben.

Dankje

Mark,vanvoren is het 7,5j.. Daar heb ik gelukkig nix moeten aanpassen.

Hardcorehell , ja tis vrij eenvoudig tis gewoon spuiten haha ik heb wel een witte onderlaag nodig gehad om het zo lkkr fel eruit te laten komen.

Het was het proberen waard vind ik

Gr.

Terug
Naar boven