Ervaringen met COPE?

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Ik heb dus een Calibra deur rubber bij COPE besteld, toen ik de doos opende bleek het op 2 plaatsen gescheurd te zijn. Alles prima, mail gestuurd om er melding van te maken, heb het rubber netjes terug in de verpakking gestopt en terug gestuurd.

Heb het bedrag als het goed is nog niet terug gestort gekregen maar nu zie ik het zelfde rubber net gewoon weer op de website staan, wat ik zachtjes gezegd merkwaardig vind :wtf

heb al heeeeeeeel veel bij cope besteld en ik kan alleen maar zeggen TOP service maar dan ook echt top

altijd alles netjes gekregen ook ooit iets erbij geleverd wat beschadigd was gemaild teruggestuurd en gewoon een nieuwe gekregen

mijn vader heeft er altijd goeie zaken gedaan.

eerst had mijn vader een kadett station ik weet zeker dat de helft van de onderdelen daar vandaan kwam.

prima service.

Ook niets dan lof voor de man achter COPE, kon werkelijk alles regelen voor de "restauratie" van een tigra en kon zelfs origineel spul bestellen waar de dealer niet aan kon komen voor een prijs waar de dealer niet over kon dromen!

inderdaad mijn ervaringen zijn ook zachtgezegt perfect.

foutief bestelde spullen mogen gewoon binnen 2weken retour, kost je alleen wel het verzendbedrag maar goed je bent het weer kwijt dan he!!

hij kan inderdaad alles voor je opsnorren!

enige minpuntje is dat hij niet altijd de goedkoopste is, er zit op ebay ook een opel klassik parts en deze is toch met veel dingen toch net weer goedkoper.

en ja ook alleen origineel opel!!

Terug
Naar boven