Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben een keer met een maat naar zo'n midlands meeting/sprint geweest.. als ik zag wat voor een popie jopies daar rond reden ( als gekken ) wil ik er liever niet bij zijn als het misgaat..
Opzich om alleen naar te kijken is het wel leuk.. maja het illegale trekt me toch niet zo.. beter tijdswaarneming erbij en een hamburgerkraam
hahaha die hamburgerkraam doet 't em dan wel weer he:thumbup
Ach je bent altijd meer verzekerd op straat dan op de strip/circuit:jerry
Wij proberen popie jopies ook te weren. Wij hebben zelf ook de vrijdag avond meeting bij barendrecht een paar keer bezocht. En zijn toch van mening dat daar teveel popie jopies rijden we zijn gelijk binnen 5min weg gegaan leek wel
Wij proberen popie jopies ook te weren. Wij hebben zelf ook de vrijdag avond meeting bij barendrecht een paar keer bezocht. En zijn toch van mening dat daar teveel popie jopies rijden we zijn gelijk binnen 5min weg gegaan leek wel
een rappers meeting :agent
ik heb een klacht over de naam popie jopie:vertag
maaruh.. als jullie zo serieus zijn, waarom zien we jullie dan nooit?
idd David illegaal sprinten is kansloos, gewoon volgend seizoen weer naar drachten komen allemaal, zodat ik jullie weer allemaal bij de start zie:vertag :vertag
Dan is een sprint trekken voor een stoplicht tegen iemand anders ook kansloos, en sporten op de snelweg ook want het valt onder dezelfde catogerie en ik denk dat heel veel mensen hier dan erg kansloos zijn...