A Alfred Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #1 Zo, eergister voor het eerst dakloos gereden. Dacht, het is mooi weer, dat dak moet naar beneden.
S SRLandgraaf Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #2 heel mooi !:thumbup , ik zou willen dat ik ook zo een had !
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #3 origineel gepost door SRLandgraaf heel mooi !:thumbup , ik zou willen dat ik ook zo een had ! staat al een aardig tijdje 1 tekoop een blauwe op MP :thumbup
origineel gepost door SRLandgraaf heel mooi !:thumbup , ik zou willen dat ik ook zo een had ! staat al een aardig tijdje 1 tekoop een blauwe op MP :thumbup
D david verburg Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #4 staat hier nog een witte in de achtertuin onder een zijl heeft dik 2 jaar geen straat gezien
M manta_dennis Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #5 mooie spider!! nog veel mooie dakloze kilometers gewenst.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 20 mrt 2010 #8 Hij komt buiten en dan ook nog buiten surhuisterveen Hartstikke toffe bak, hou hem netjes en heel :wors Blijven posten die foto's :thumbup
Hij komt buiten en dan ook nog buiten surhuisterveen Hartstikke toffe bak, hou hem netjes en heel :wors Blijven posten die foto's :thumbup
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 21 mrt 2010 #9 Echt een nette Corsa!!:wub ik wens je vele veilige kilometers:thumbup
W wagnas Loopt hier de deur plat 22 mrt 2010 #12 Ziet er erg schoon en proper uit zoals onze zuiderburen altijd zeggen.king: