D danny001 Lid 1 apr 2012 #1 hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny
hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny
R roodrunner Komt weleens kijken 1 apr 2012 #2 Of het nut heeft dat geloof ik niet. Maar het ziet er wel mooier uit. Ik heb het namelijk ook onder mijn vec Groeten, Patrick
Of het nut heeft dat geloof ik niet. Maar het ziet er wel mooier uit. Ik heb het namelijk ook onder mijn vec Groeten, Patrick
R roodrunner Komt weleens kijken 1 apr 2012 #3 Of het nut heeft dat geloof ik niet. Maar het ziet er wel mooier uit. Ik heb het namelijk ook onder mijn vec Groeten, Patrick
Of het nut heeft dat geloof ik niet. Maar het ziet er wel mooier uit. Ik heb het namelijk ook onder mijn vec Groeten, Patrick
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 1 apr 2012 #4 nut heeft het niet. maar het staat wel erg leuk hierboven!!
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 1 apr 2012 #5 nut heeft het niet. maar het staat wel erg leuk hierboven!!
S sw_reijnders Forumbewoner 1 apr 2012 #6 @danny001 wrote:hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny nut heeft het niet maar die Irmscherpijpen zoals hierboven staan wel verschrikkelijk geil!!!!! :wub maar dan hoor je ook nog de Irmscher lip eronder te zetten als je het nieuw moet kopen, ben je wel een aardige duit centen kwijt maar tweedehands zijn ze al wel te krijgen . . . zie ook ebay.de en ebay.co.uk. en of het zonde is van je centen . . . daar kunnen wij niet over oordelen he :hmmz
@danny001 wrote:hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny nut heeft het niet maar die Irmscherpijpen zoals hierboven staan wel verschrikkelijk geil!!!!! :wub maar dan hoor je ook nog de Irmscher lip eronder te zetten als je het nieuw moet kopen, ben je wel een aardige duit centen kwijt maar tweedehands zijn ze al wel te krijgen . . . zie ook ebay.de en ebay.co.uk. en of het zonde is van je centen . . . daar kunnen wij niet over oordelen he :hmmz
S sw_reijnders Forumbewoner 1 apr 2012 #7 @danny001 wrote:hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny nut heeft het niet maar die Irmscherpijpen zoals hierboven staan wel verschrikkelijk geil!!!!! :wub maar dan hoor je ook nog de Irmscher lip eronder te zetten als je het nieuw moet kopen, ben je wel een aardige duit centen kwijt maar tweedehands zijn ze al wel te krijgen . . . zie ook ebay.de en ebay.co.uk. en of het zonde is van je centen . . . daar kunnen wij niet over oordelen he :hmmz
@danny001 wrote:hallo allemaal, Ben inmiddels al een poosje lid van het forum, en heb een vraagje Heb een vec c 2.2dti , nu zag dat er een 2e einddemper gemonteerd kan worden , heeft dit nut of is dat zonde van m'n centen en moeite. mvgr danny nut heeft het niet maar die Irmscherpijpen zoals hierboven staan wel verschrikkelijk geil!!!!! :wub maar dan hoor je ook nog de Irmscher lip eronder te zetten als je het nieuw moet kopen, ben je wel een aardige duit centen kwijt maar tweedehands zijn ze al wel te krijgen . . . zie ook ebay.de en ebay.co.uk. en of het zonde is van je centen . . . daar kunnen wij niet over oordelen he :hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 2 apr 2012 #10 De mijne is er niet sneller door gaan rijden , maar VET is het wel !! king:
S speaker Hoort bij de inboedel 2 apr 2012 #11 De mijne is er niet sneller door gaan rijden , maar VET is het wel !! king:
C ColinH Komt hier geregeld 2 apr 2012 #12 Ja het is zeker geldverspilling, maar het is wel onwijs dik :thumb :thumb Staat zeker op mijn TO DO list een duplex. Gr Colin
Ja het is zeker geldverspilling, maar het is wel onwijs dik :thumb :thumb Staat zeker op mijn TO DO list een duplex. Gr Colin
D Dolby Hoort bij de inboedel 2 apr 2012 #13 HEt ziet er zeker heel strak uit. Maar helaas kost het ook een hele boel centen. king:
C ColinH Komt hier geregeld 2 apr 2012 #14 Ja het is zeker geldverspilling, maar het is wel onwijs dik :thumb :thumb Staat zeker op mijn TO DO list een duplex. Gr Colin
Ja het is zeker geldverspilling, maar het is wel onwijs dik :thumb :thumb Staat zeker op mijn TO DO list een duplex. Gr Colin
D Dolby Hoort bij de inboedel 2 apr 2012 #15 HEt ziet er zeker heel strak uit. Maar helaas kost het ook een hele boel centen. king: