dringend gezocht remgeleiderbussen astra g opc

opel-motorsport

Loopt hier de deur plat
hey mensen vriend van me heeft een probleempje :)

hij heeft een van de remgeleiderbussen waar de remklauw over heen schuift van zijn astra g opc 1

overgedraaid met een bolloneuse

weet er iemand waar we deze geleiders nieuw kunnen krijgen want hij heeft hem elke dag nodig voor zijn werk en nu kan hij dus niet rijden

alvast bedankt

damn was dus inderdaad ook wat wij dachten

daar kosten ze 18 euro het stuk dusja x4 komt het al redelijk kostelijk uit e :)

maarja zit niks anders op dan e :)

damn was dus inderdaad ook wat wij dachten

daar kosten ze 18 euro het stuk dusja x4 komt het al redelijk kostelijk uit e :)

maarja zit niks anders op dan e :)

Van de sloop halen kan natuurlijk ook, maar da's ook al gauw een tijdrovende/kostbare zaak.... Je moet ze daar maar net vinden heh...

Van de sloop halen kan natuurlijk ook, maar da's ook al gauw een tijdrovende/kostbare zaak.... Je moet ze daar maar net vinden heh...

ja we hebben ze er nu allemaal uitliggen maar zitten kleine putjes in vermoedelijke van fijn stof ofzo dus daarom liever nieuwe

ja we hebben ze er nu allemaal uitliggen maar zitten kleine putjes in vermoedelijke van fijn stof ofzo dus daarom liever nieuwe

Ah ok sorry.. Ik heb nog een setje nieuwe liggen van ATE klauwen van 288mm turbo remmen, weet niet of die identiek zijn?

Ah ok sorry.. Ik heb nog een setje nieuwe liggen van ATE klauwen van 288mm turbo remmen, weet niet of die identiek zijn?

ja dat weet ik ook nie of deze hetzelfde zijn kvermoed van wel maar het is me even te ver rijden om ze even te komen vergelijken :)

ja dat weet ik ook nie of deze hetzelfde zijn kvermoed van wel maar het is me even te ver rijden om ze even te komen vergelijken :)

Wil ze wel opmeten voor je. Alleen het schroefdraad is lastig te meten, zit geloof ik net boven M6, maar is ook geen M8... Uiteraard om te voorkomen dat mensen er ongeschikt materiaal voor pakken....

Terug
Naar boven