Korting krijgen m'n ouders ook wel, laatst op een accu en vorig jaar hebben ze de auto helemaal doorgemeten voor lekstroom en hebben we ook niet de volle mep hoeven betalen omdat ze niets vonden. Maar goed, ik heb liever goede service dan korting. De ene keer mag je inderdaad zo de werkplaats in, maar toen met die remleiding niet, want ze hadden net een aantal controles gehad en daar waren ze op hun vingers getikt omdat er mensen zonder pbm's in de werkplaats liepen.
Toen hij die schadeauto als niet-schadeauto verkocht, werd hij ook boos op mij omdat we, direct na het ongeluk de radio eruit hadden gehaald en in mijn auto hadden ingebouwd (het wrak was toen officieel nog van m'n maat, dus hij heeft geen poot om op te staan) en hij wilde dat we die radio teruggaven. Daarna vroeg hij weer poeslief of we alsjeblieft voor ons wilden houden dat die auto in puin had gelegen.
En toen ik met m'n auto langskwam om eens zijn mening te vragen over revisie vs. motorruil, zei hij dat er sowieso een motorruil moest plaats vinden, omdat er een zuiger was gekanteld, dat kon hij horen. Ik heb toen gezegd dat het volgens mij iets was met de klepstelling. Dat was volgens hem belachelijk, want dat gebeurde automatisch. Nou, toch gaan reviseren (hij wilde nog dat ik uren betaalde omdat hij gezocht had naar een ruilmotor, waar ik niet om had gevraagd en terwijl hij ook niets gevonden had) en toen bleken het kapotte hydrostoters te zijn. Zuigers en hoonsporen zagen er nog perfect uit, dus ook dat was een onzinverhaal van zijn kant.