S scrub29 Post best veel 17 okt 2010 #1 Hallo, Weet iemand de interval van het verwisselen van de distributie riem/ketting van een vectra c 2.0 dti? Alvast bedankt, Groetjes Scrub :vertag
Hallo, Weet iemand de interval van het verwisselen van de distributie riem/ketting van een vectra c 2.0 dti? Alvast bedankt, Groetjes Scrub :vertag
J jsgsi Post best veel 17 okt 2010 #2 Er zit een distributieketting op en deze heeft geen vervangingstermijn. In principe gaat deze dus een auto leven lang mee.
Er zit een distributieketting op en deze heeft geen vervangingstermijn. In principe gaat deze dus een auto leven lang mee.
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 17 okt 2010 #3 maar zodra die lawaai begint te maken a.s.a.p. vervangen aangezien hij dan niet lang meer mee gaat..
J jsgsi Post best veel 18 okt 2010 #4 Klopt maar van de diesels 2.0 DTI DTH DTL 2,2 DTI DTR enz enz gebeurt dat vrijwel nooit. Deze ketting is echt goed in tegenstelling tot de 2,2 benzine
Klopt maar van de diesels 2.0 DTI DTH DTL 2,2 DTI DTR enz enz gebeurt dat vrijwel nooit. Deze ketting is echt goed in tegenstelling tot de 2,2 benzine
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 18 okt 2010 #5 origineel gepost door jsgsi Klopt maar van de diesels 2.0 DTI DTH DTL 2,2 DTI DTR enz enz gebeurt dat vrijwel nooit. Deze ketting is echt goed in tegenstelling tot de 2,2 benzine maar die zal toch ook wel een keer opraken lijkt mij? Ik heb een distributieriem dus zelf verder geen verstand van ketting
origineel gepost door jsgsi Klopt maar van de diesels 2.0 DTI DTH DTL 2,2 DTI DTR enz enz gebeurt dat vrijwel nooit. Deze ketting is echt goed in tegenstelling tot de 2,2 benzine maar die zal toch ook wel een keer opraken lijkt mij? Ik heb een distributieriem dus zelf verder geen verstand van ketting