Distributie geknapt :( x1.4xe 16v

Bel de pekel eens. Ze hebben een paar weken geleden een blok uit een tigra gehaalt

Ik weet alleen niet wat voor blok dat was.

Als goed is moeten ze dat blok nog hebben liggen

@kaneelschep wrote:Is een Tigra dan nog 2750 waard als ie wel goed is?? Lijkt mij echt veel geld. Maar goed dat maakt je probleem niet minder.

Meteen maar even op mp lopen neuzen. Ze beginnen al bij de 250 euro! Die had ik dan waarschijnlijk gekocht ;)

Maar goed.. Er staan er dus echt stapels te koop voor onder de duizend. Is dat dan niet een optie? Goedkope Tigra halen die totaal verroest is maar lekker loopt? En dan blok overzetten? Misschien meteen een 1.6 16v?!

Dat bedoelde ik dus ook. Ben je al met al goedkoper uit dat dit te laten maken. Die 2750 krijg je er toch niet meer voor....

@gertjuh1968 wrote:Bel de pekel eens. Ze hebben een paar weken geleden een blok uit een tigra gehaalt

Ik weet alleen niet wat voor blok dat was.

Als goed is moeten ze dat blok nog hebben liggen

ik hwb ze al gebeld vannochtend maar voor dat je uitgepraat hebt zeggen ze NEE hebben we niet nou sterf dan ook maar af

dat blokje waar we vandaag zijn wezen kijken dat was niks liep wel maar bijna 300k op de teller

morgen bellen en waarschijnlijk een andere ophalen krijg net mailtje van onderdelen lijn compleet x1.4xe 350 105k gelopen kijk thats more like it

het blok is er al bijna uit alleen de aandrijfassen nog en de motor ophanging

ik hou jullie op de hoogte

@trashmetal wrote:motortje van net over de ton voor 350 eurrie gelijk doen :thumb

en gedaan een 1.4 met 105k op klok voor 350 euro 2 maand garantie

vandaag alles over gebouwd moet alleen nog een nieuwe distributie en snaar op

maar we krijgen het kapje onder aan bij de kruk as der niet af

het lijkt er op als de hele poelie der af moet

iemand hier die daar ervaring mee heeft of weet hoe dat moet ????

want als je je auto naar de garage brengt die halen het blok der niet uit lijk mij om de distri te vervangen

@Nksn wrote:@trashmetal wrote:motortje van net over de ton voor 350 eurrie gelijk doen :thumb

en gedaan een 1.4 met 105k op klok voor 350 euro 2 maand garantie

vandaag alles over gebouwd moet alleen nog een nieuwe distributie en snaar op

maar we krijgen het kapje onder aan bij de kruk as der niet af

het lijkt er op als de hele poelie der af moet

iemand hier die daar ervaring mee heeft of weet hoe dat moet ????

want als je je auto naar de garage brengt die halen het blok der niet uit lijk mij om de distri te vervangen

dat was niet zo slim, toen het blokje er nog uit lag kon je overal makkelijk bij

maar de krukaspoelie moet er indd af

je kunt met een schroevendraaier de koppeling blokkeren

of een zuigerstop maken of kopen, is een stuk schroefdraad die je in een bougie schacht kunt draaien zodat de krukas blokkeert

nieuwe blok is er vandaag ingekomen meteen nieuwe distri der op gezet en multisnaar en hj loopt als een zonnetje

geen gedoe gehad met ecu ik laat hem maandag wel ff uitlezen ik heb alleen wel een lekke uitlaat om dat die flensen nogal weg gerot waren

bedankt allemaal en hier mag een slotje op

gertjuh1968 nogmaals bedankt voor het uitlezen

had 2oude foutcode van de vorige auto

na reset geen fout codes meer ik heb hem dus goed ingebouwd

topic kan gesloten worden

bedankt allemaal

Terug
Naar boven