Dion's verbouwtopic

@dion87 wrote:daar heb je zeker gelijk in, maar zo erg stoor ik me niet aan me bumper.. ik zie er tenslotte niks van als ik achter eht stuur zit :jerry

chargertech is goedkoper omdat er geen bank bij zit, en ik heel wat minder benzine erin hoef te gooien om er te komen.

daarnaast zijn me banden op, dus ik weet niet of een dyno run wel zo slim is dan

chippen zonder dyno run is net als bij een prostituee wel neugen maar niet zoenen

:jerry :jerry

@NoFear1696 wrote:@dion87 wrote:daar heb je zeker gelijk in, maar zo erg stoor ik me niet aan me bumper.. ik zie er tenslotte niks van als ik achter eht stuur zit :jerry

chargertech is goedkoper omdat er geen bank bij zit, en ik heel wat minder benzine erin hoef te gooien om er te komen.

daarnaast zijn me banden op, dus ik weet niet of een dyno run wel zo slim is dan

chippen zonder dyno run is net als bij een prostituee wel neugen maar niet zoenen

uuuhhh... volgens mij hoor je het andersom te zeggen, want een hoer wil je toch ook niet zoenen maar neuken :jerry

cpa2001pcfbk-bu_1.jpg

vs.

spa_r333_blk-blk.jpg

Moet overigens wel zeggen dat ik die van Andyautosport veel subtieler vind!

De R333 van Sparco vind ik groffer en beter passen bij de 2.0T

ja het is juist het leer dat het em doet, en om nou die sparco's met leer te laten bekleden word denk te duur man.

maar ben het zeker met je eens dat die sparco stoelen mooier zijn

@NoFear1696 wrote:@dion87 wrote:daar heb je zeker gelijk in, maar zo erg stoor ik me niet aan me bumper.. ik zie er tenslotte niks van als ik achter eht stuur zit :jerry

Je moest er wel lang over nadenken :sleeping

ik heb net een meevallertje, dus ik ga een nieuwe bumper kopen :D JEEEEJ..

het wordt zoiezo een OPC2 bumper, maar zit nog beetje te twijfelen over de mistlampen..

want ze zijn er in meerdere versies, normaal helder glas, gesmoked glas, LED lampen en angel ringen..

nou vallen die LED al meteen af, want die vind ik overdreven duur.

iemand nog suggesties? :P

maar wil er ook nog angeleyes in hebben kwa koplampen.

zou het dan neit vetter staan als ik de mistlampen ook zo heb..

@RISL wrote:Als je maar niet van die gele folie plakt, dat past niet bij de auto, vind ik ;)

HELL NOO!! ik het word zoiezo smoked, maar denk dat ik gewoon die angeleyes neem en ze dan gewoon smoke :D

van de week maar ff een nieuwe bobine bestellen.. nadat vorige week me wagen erg slecht is gaan lopen zodra ik wat sneller wil gaan rijden.

dus eerst vorige week al me nokassensor al vervangen, daardoor ging die wel een stuk beter stationair lopen.

maar het probleem doet zich nog voor, constante touren gaat wel maar zodra ik het gas intrap begint die met schokken. heb em ookal laten uitlezen en toen gaf die aan dat die cilinder 2 en 3 soms oversloeg.

net ff op ebay lopen zoeken, maar gelukkig kost zon bobine maar 90 pond.. origineel bosch

Terug
Naar boven