Dion's verbouwtopic

hahaha, ik zal vanavond nog een paar fotos uploaden.. heb gister nog ff paar slangetjes vervangen van me vacuum en breather :P

en ik heb last van storing(en).. :jerry maar dat komt vast wel goed

ik zit alleen moeilijk hard te twijfelen om er nog een kleur bij te doen zodat het niet TE blauw wordt.

weet alleen niet welke kleur...

maar denk dat het een sensor is die stuk is... of ik heb teveel andere onderdelen voor me standaard map..

@RISL wrote:Waarom niet gewoon zwarte slangen gebruiken?

omdat de slangen die ik nog moet gaan vervangen al zwart zijn.

ik heb onderhand vrijwel alles al vervangen en het enige wat nog overblijft zijn ze slangen die om me kabelboom heen zitten.

het moet er tenslotte wel een beetje uitspringen :p

@Haasje17 wrote:Ziet er goed uit.

thanks man :P

@RISL wrote:Maar ik bedoel, als je niet nog meer kleur wilt, dan laat je ze toch gewoon zwart?

ja dat zou ook altijd nog kunnen, het ziet er nu ook goed uit.

ABBD6738-1454-4E63-9E4A-0D509A04843B-1762-0000030688B7854C.jpg

iets beter zo.. breather slang en de slangetjes op me dumpvalve..

de ene was van kauwgom en de andere waren geel..

Ik zou 'm zo laten qua kleur. Ga je meer toevoegen, wordt het een beetje "overdreven" denk ik.

Maarre, wat ik dan wel gek vind...jij bent toch degene die altijd roept dat ze niet overal 'OPC' op moeten plakken en moeten vermelden bij advertenties.

Staat er heel groot bij jou 'OPC' wat het niet eens kan zijn ;) want er was geen OPC Coupé :P

Er zou heel groot TURBO JONGUH moeten staan :jerry

@RISL wrote:Ik zou 'm zo laten qua kleur. Ga je meer toevoegen, wordt het een beetje "overdreven" denk ik.

Maarre, wat ik dan wel gek vind...jij bent toch degene die altijd roept dat ze niet overal 'OPC' op moeten plakken en moeten vermelden bij advertenties.

Staat er heel groot bij jou 'OPC' wat het niet eens kan zijn ;) want er was geen OPC Coupé :P

Er zou heel groot TURBO JONGUH moeten staan :jerry

ja dat is bij advertensies :jerry dit is anders hahaha

maar wil me volgende kleppendekselcover een HSV met holden logo erbij. en in de lakkleur van me auto.

dus dat word zelf maar ff knutselen met me oude cover

Ik heb nog een Holden logo te koop liggen, komt ook echt uit Australië.

Plakrand doet het niet meer, maar mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.

@DMLB ceo wrote:Dion fa'ka met je uitlaat, of heb je die nog niet compleet?

jawel, ik heb nu volledig 3" eronder met 2 dempers en een cat.

alleen die cutout kreeg die er niet meer tussen omdat die tunnel te smal is.

hahaha, ik weet het.. het kriebelt.

maar zit nog te twijfelen of ik het in nederland laat doen bij chargertech of naar EDS rij en meteen een dyno run erbij heb.

en ik moet ook nog steeeeds een nieuwe voorbumper kopen :P

Ongetwijfeld.

Idd een lastige keuze, het oog wil ook wat gaat hier zeker goed op.

Ik zelf had de Chip prioriteit gegeven :D

Is Chargertech zoveel goedkoper dan?

daar heb je zeker gelijk in, maar zo erg stoor ik me niet aan me bumper.. ik zie er tenslotte niks van als ik achter eht stuur zit :jerry

chargertech is goedkoper omdat er geen bank bij zit, en ik heel wat minder benzine erin hoef te gooien om er te komen.

daarnaast zijn me banden op, dus ik weet niet of een dyno run wel zo slim is dan

Terug
Naar boven