S Silver Loopt hier de deur plat 13 sep 2008 #63 origineel gepost door speaker die koplampen vind ik echt zo cool, mooier als die heldere angel eyes. zijn toch Morette koplampen?
origineel gepost door speaker die koplampen vind ik echt zo cool, mooier als die heldere angel eyes. zijn toch Morette koplampen?
S speaker Hoort bij de inboedel 13 sep 2008 #66 En nog een paar B-tjes : Zooooooo... mijn bijdrage !! Peter
S Silver Loopt hier de deur plat 13 sep 2008 #67 DAMN:wub:wub:wub heel goed bezig Peter:thumbup keep posting
C crazijbertje Post best veel 13 sep 2008 #68 origineel gepost door X-Qlusive0ne Staat te koop in onderdelen oh waar dan?is wel jammer is wel mooie vectra heb nog met die jongen gepraat bij kika:hmmz
origineel gepost door X-Qlusive0ne Staat te koop in onderdelen oh waar dan?is wel jammer is wel mooie vectra heb nog met die jongen gepraat bij kika:hmmz
X X-Qlusive0ne Komt weleens kijken 13 sep 2008 #69 Waar Noord Brabant , Boekel in onderdelen of helemaal volgens mij ik had hem een mailtje voor een onderdeel gestuurd 5 dagen terug maar nog niks ontvangen... marktplaatsje
Waar Noord Brabant , Boekel in onderdelen of helemaal volgens mij ik had hem een mailtje voor een onderdeel gestuurd 5 dagen terug maar nog niks ontvangen... marktplaatsje
S speaker Hoort bij de inboedel 14 sep 2008 #70 origineel gepost door Silver DAMN:wub:wub:wub heel goed bezig Peter:thumbup keep posting Is ook mijn favoriet !! Je zal er maar gestraft mee worden ... Peter
origineel gepost door Silver DAMN:wub:wub:wub heel goed bezig Peter:thumbup keep posting Is ook mijn favoriet !! Je zal er maar gestraft mee worden ... Peter
C cornel Komt weleens kijken 14 sep 2008 #71 origineel gepost door mrmonkey Deze auto zag er eerst zo uit: En nog een paar andere.
S Silver Loopt hier de deur plat 14 sep 2008 #72 origineel gepost door speaker origineel gepost door Silver DAMN:wub:wub:wub heel goed bezig Peter:thumbup keep posting Is ook mijn favoriet !! Je zal er maar gestraft mee worden ... Peter zeker een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. en die dikke intercooler achter de bumper belooft ook het een en ander...:vertag
origineel gepost door speaker origineel gepost door Silver DAMN:wub:wub:wub heel goed bezig Peter:thumbup keep posting Is ook mijn favoriet !! Je zal er maar gestraft mee worden ... Peter zeker een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. en die dikke intercooler achter de bumper belooft ook het een en ander...:vertag
S Silver Loopt hier de deur plat 14 sep 2008 #74 Valt wel op dat bijna elke getunde engelse Vectra dezelfde voorbumper heeft.
J johani500driver Komt hier geregeld 14 sep 2008 #76 origineel gepost door Silver Valt wel op dat bijna elke getunde engelse Vectra dezelfde voorbumper heeft. ja viel mij ook op,zijn allemaal i500 (irmscher)bumpers Weet niet of de i500 ook in de uk geleverd is:wtf
origineel gepost door Silver Valt wel op dat bijna elke getunde engelse Vectra dezelfde voorbumper heeft. ja viel mij ook op,zijn allemaal i500 (irmscher)bumpers Weet niet of de i500 ook in de uk geleverd is:wtf
B bd Lid 14 sep 2008 #77 Originally posted by johani500driver origineel gepost door Silver Valt wel op dat bijna elke getunde engelse Vectra dezelfde voorbumper heeft. ja viel mij ook op,zijn allemaal i500 (irmscher)bumpers Weet niet of de i500 ook in de uk geleverd is:wtf de i500 is in de uk als vectra gsi geleverd
Originally posted by johani500driver origineel gepost door Silver Valt wel op dat bijna elke getunde engelse Vectra dezelfde voorbumper heeft. ja viel mij ook op,zijn allemaal i500 (irmscher)bumpers Weet niet of de i500 ook in de uk geleverd is:wtf de i500 is in de uk als vectra gsi geleverd
C cornel Komt weleens kijken 14 sep 2008 #78 Zelf ben ik lid van het engelse vectra c forum http://forum.vectra-c.com Heel veel vectra's daar zien er hetzelfde uit idd met dezelfde voorbumper en heel veel met de OPC velgen. Allemaal hetzelfde is toch niet mooi. Als ze op een meeting zijn kunnen ze hun auto alleen weervinden dmv het knopje van de sleutel. Moeten ze wel ff op de knipperende lichten letten
Zelf ben ik lid van het engelse vectra c forum http://forum.vectra-c.com Heel veel vectra's daar zien er hetzelfde uit idd met dezelfde voorbumper en heel veel met de OPC velgen. Allemaal hetzelfde is toch niet mooi. Als ze op een meeting zijn kunnen ze hun auto alleen weervinden dmv het knopje van de sleutel. Moeten ze wel ff op de knipperende lichten letten
I imported_piet Komt hier geregeld 18 sep 2008 #80 vind die grijze b vectra met die irmscher sticker toch wel het mooiste