@ henk; ik begrijp ook wel dat deze stijl van wagen totaal niet meer up to date is
deze manta was ook gebouwd door een héél aparte groep van autofreak's
de custombouwers hadden en hebben een compleet andere kijk op wagens dan de meesten onder ons
als kleine uk , mocht ik destijds mee met m'n pa naar custommeetings waar je de meest uiteenlopende bouwstijlen zag (wie herinnerd zich niet de soms onwaarschijnlijk uitgebouwde bedford bestelwagens met vleugeldeuren en fluffy pluche interieurs)
ook deze tijd is (helaas) voorbij, en moet je minstens met een dikke amerikaan voor de dag komen om in de custom scene mee te draaien
enige tijd terug heb ik eens een foto gepost van een gele manta A met kabouterprint op de flanken (agony) deze wagen was uit dezelfde periode als die witte hierboven..
ook deze wagen kreeg bakken kritiek (terecht), maar toch zie ik het als een stuk nostalgie die ooit eens geroemd en geeerd werd binnen een bepaalde klasse...
maar smaken verschillen natuurlijk, persoonlijk zie ik ook liever een "oude" rallywagen van walther rohrl of zo uit diezelfde periode