D dabok Komt hier geregeld 31 mei 2011 #1.721 Die heeft ook redelijk lang te koop gestaan op MP, vorige eigenaar was volgens mij ook hier actief.. @opc wrote: Corsa 2.0 16v van mijn vrouwtje king:
Die heeft ook redelijk lang te koop gestaan op MP, vorige eigenaar was volgens mij ook hier actief.. @opc wrote: Corsa 2.0 16v van mijn vrouwtje king:
K kapelleboer Komt hier geregeld 1 jun 2011 #1.722 @david verburg wrote:ik heb dit hier gezet omdat er dan weer eens wat interesants gepost word ipv die half gare plastic bakken en corsatjes met alleen een ander setje wielen en zeg nou zelf gaat je hart niet sneller kloppen als je een auto zo hard ziet gaan? bij mij iig wel..... king: jaa dat is zkr je zou der maar in zitten haha
@david verburg wrote:ik heb dit hier gezet omdat er dan weer eens wat interesants gepost word ipv die half gare plastic bakken en corsatjes met alleen een ander setje wielen en zeg nou zelf gaat je hart niet sneller kloppen als je een auto zo hard ziet gaan? bij mij iig wel..... king: jaa dat is zkr je zou der maar in zitten haha
B Beedo Lid 7 jun 2011 #1.723 http://www.autojunk.nl/2011/06/geweldige-corsa-b-2" onclick="window.open(this.href);return false; Dik is ie wel, maar daar is ook alles mee gezegd...
http://www.autojunk.nl/2011/06/geweldige-corsa-b-2" onclick="window.open(this.href);return false; Dik is ie wel, maar daar is ook alles mee gezegd...
B bukzzzie Post best veel 7 jun 2011 #1.724 sorry, maar hier geef ik geen commentaar op, moeite niet waard denk ik?
N NWitkamp Komt weleens kijken 7 jun 2011 #1.725 Ik had de ramen nog iets meer getint... Daar wil je toch niet in gezien worden lijkt me?
F Fearless Forumbewoner 7 jun 2011 #1.727 Ideaal als stookkachel. Dat plastic wil wel branden. Dan heb je er tenminste nog eens wat plezier van.
Ideaal als stookkachel. Dat plastic wil wel branden. Dan heb je er tenminste nog eens wat plezier van.
D david verburg Komt hier geregeld 10 jun 2011 #1.732 als dat zo is dan mag ie branden in de hel :jerry
K Klopper Loopt hier de deur plat 4 jul 2011 #1.735 Nog meer lucht-vervormingen en hij krijgt turbulentie >_<
C carboncorsa Post best veel 7 jul 2011 #1.736 @david verburg wrote:ja dat komt weer in de buurt patrick jaja..tis ff zoeken,heb vaak zoveel foto's geschoten.
@david verburg wrote:ja dat komt weer in de buurt patrick jaja..tis ff zoeken,heb vaak zoveel foto's geschoten.
C carboncorsa Post best veel 5 jul 2011 #1.737 tijd voor dikke. had ik nog van Vag meeting paar jaar geleden.
C carboncorsa Post best veel 8 jul 2011 #1.740 @David ik heb nog een Dikkegevonden :thumb wie weet ken je hem wel :twisted: