D dennis121 Komt hier geregeld 17 mei 2011 #1.703 niet zoveel aan? ik vind dat ding echt gruwelijk!!! Gruwelijk lelijk wel te verstaan :wtf
K kapelleboer Komt hier geregeld 18 mei 2011 #1.704 vind hem ook nie echt mooi ma dat is denk ik weer kwestie van smaak king:
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 18 mei 2011 #1.705 Ding is lijppp heb hem al een paar keer bewonderd in Ulft
J jarnostation Komt weleens kijken 18 mei 2011 #1.706 over smaak valt niet te twisten maar doe en maak het maar eens gr jarno
L Looney Post best veel 25 mei 2011 #1.708 Is dit die corsa die ik regelmatig in Amersfoort rond zie rijden en die ook is geweest van de eigenaar van crooke? Is een heel vet ding om te zien!
Is dit die corsa die ik regelmatig in Amersfoort rond zie rijden en die ook is geweest van de eigenaar van crooke? Is een heel vet ding om te zien!
O opc Lid 25 mei 2011 #1.709 Klopt, reed idd rond in amersfoort. Maar de auto is nu verhuist naar regio Denhaag
L Looney Post best veel 26 mei 2011 #1.710 Sinds wanneer :shock: Was altijd een leuk wagentje om langs te zien komen rijden haha
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 29 mei 2011 #1.712 ja als dat niet even een beetje omgebouwd is weet ik het ook niet meer :jerry :jerry
D david verburg Komt hier geregeld 29 mei 2011 #1.715 die witte bmw e30 op de achtergrond op de eerste foto is van ivars uit zweden heb die gast gesproken vorig jaar dat is pas een ziek ding rijd 9 sec op de kwart mijl [youtube:tj0f9a3z] dit is een filmpje van dt evenement waar ik was
die witte bmw e30 op de achtergrond op de eerste foto is van ivars uit zweden heb die gast gesproken vorig jaar dat is pas een ziek ding rijd 9 sec op de kwart mijl [youtube:tj0f9a3z] dit is een filmpje van dt evenement waar ik was
D david verburg Komt hier geregeld 29 mei 2011 #1.716 hier nog een onboard van volgens mij dezelfde run [youtube:3rwtd26x]
D david verburg Komt hier geregeld 30 mei 2011 #1.717 ik heb dit hier gezet omdat er dan weer eens wat interesants gepost word ipv die half gare plastic bakken en corsatjes met alleen een ander setje wielen en zeg nou zelf gaat je hart niet sneller kloppen als je een auto zo hard ziet gaan? bij mij iig wel..... king:
ik heb dit hier gezet omdat er dan weer eens wat interesants gepost word ipv die half gare plastic bakken en corsatjes met alleen een ander setje wielen en zeg nou zelf gaat je hart niet sneller kloppen als je een auto zo hard ziet gaan? bij mij iig wel..... king:
C corsaboy Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #1.719 @kapelleboer wrote:waarom staat dit bij dikki corsa's?? omdat die ook dik is, en sneller dan elke corsa die ik tot nu ben tegen gekomen. Vind wel kicken.. :thumb
@kapelleboer wrote:waarom staat dit bij dikki corsa's?? omdat die ook dik is, en sneller dan elke corsa die ik tot nu ben tegen gekomen. Vind wel kicken.. :thumb