J JackM83 Post best veel 4 dec 2010 #1.621 origineel gepost door eijndeloos jackm83: Deze wagen is verdwaald . Vind deze nog niet in het dikke corsa topic thuishoren .
origineel gepost door eijndeloos jackm83: Deze wagen is verdwaald . Vind deze nog niet in het dikke corsa topic thuishoren .
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 4 dec 2010 #1.622 ik ook niet :agent grapje tuurlijk hoor hij hier thuis :jerry
B bukzzzie Post best veel 4 dec 2010 #1.624 origineel gepost door JackM83 origineel gepost door eijndeloos jackm83: Deze wagen is verdwaald . Vind deze nog niet in het dikke corsa topic thuishoren . werd naar gevraagd ergens... dus hun vragen, ik draai.... vind dat die perenkist er ook niet tussen hoort! :jerry nee, mooie c jack vooral die wielen en de kleur!
origineel gepost door JackM83 origineel gepost door eijndeloos jackm83: Deze wagen is verdwaald . Vind deze nog niet in het dikke corsa topic thuishoren . werd naar gevraagd ergens... dus hun vragen, ik draai.... vind dat die perenkist er ook niet tussen hoort! :jerry nee, mooie c jack vooral die wielen en de kleur!
P PORE Komt weleens kijken 5 dec 2010 #1.625 Originally posted by david verburg van wie is die blauwe eigenlijk? met de bbs jes die is van Rob (oud lid van PVG) volgens mij niet actief hier op het forum Hij is trouwens ook eigenaar van een super dikke Kadett C GT/E
Originally posted by david verburg van wie is die blauwe eigenlijk? met de bbs jes die is van Rob (oud lid van PVG) volgens mij niet actief hier op het forum Hij is trouwens ook eigenaar van een super dikke Kadett C GT/E
D david verburg Komt hier geregeld 5 dec 2010 #1.626 wou zeggen want zie af en toe een fototje van die auto voorbij schuiven maar dat is dan ook alles vroeg me al af wie de eigenaar was heb die auto voor het laatst op lelystad gezien volgens mij maar dat is al wayyyy back iemand nog meer dikke corsatjes op de plaat?
wou zeggen want zie af en toe een fototje van die auto voorbij schuiven maar dat is dan ook alles vroeg me al af wie de eigenaar was heb die auto voor het laatst op lelystad gezien volgens mij maar dat is al wayyyy back iemand nog meer dikke corsatjes op de plaat?
D david verburg Komt hier geregeld 5 dec 2010 #1.627 wou zeggen want zie af en toe een fototje van die auto voorbij schuiven maar dat is dan ook alles vroeg me al af wie de eigenaar was heb die auto voor het laatst op lelystad gezien volgens mij maar dat is al wayyyy back iemand nog meer dikke corsatjes op de plaat?
wou zeggen want zie af en toe een fototje van die auto voorbij schuiven maar dat is dan ook alles vroeg me al af wie de eigenaar was heb die auto voor het laatst op lelystad gezien volgens mij maar dat is al wayyyy back iemand nog meer dikke corsatjes op de plaat?
D david verburg Komt hier geregeld 5 dec 2010 #1.628 wou zeggen want zie af en toe een fototje van die auto voorbij schuiven maar dat is dan ook alles vroeg me al af wie de eigenaar was heb die auto voor het laatst op lelystad gezien volgens mij maar dat is al wayyyy back iemand nog meer dikke corsatjes op de plaat?
M mbvectrav6 Post best veel 5 dec 2010 #1.629 Omdat je het drie keer vraag dan Kleine greep uit m'n eigen foto archief
J jermir Komt hier geregeld 10 dec 2010 #1.630 gaat echt te ver..... zit vocht in de koplamp, hoe gaat hij die vervangen? bumper van de spatborden afbreken????
gaat echt te ver..... zit vocht in de koplamp, hoe gaat hij die vervangen? bumper van de spatborden afbreken????
C carlover Komt hier geregeld 10 dec 2010 #1.632 origineel gepost door jermir gaat echt te ver..... zit vocht in de koplamp, hoe gaat hij die vervangen? bumper van de spatborden afbreken???? dit weerhield mij er ook van om de voorbumper helemaal in te werken. dit wou ik erna eigenlijk oplossen door er morette's in te zetten.
origineel gepost door jermir gaat echt te ver..... zit vocht in de koplamp, hoe gaat hij die vervangen? bumper van de spatborden afbreken???? dit weerhield mij er ook van om de voorbumper helemaal in te werken. dit wou ik erna eigenlijk oplossen door er morette's in te zetten.
F Fearless Forumbewoner 10 dec 2010 #1.633 De bumper dichtwerken wil wel...je koplampen kunnen er dan ook nog wel uit. Maar deze heeft vna die vage dingen er voor geplakt. Maar erg handig is het niet, of je moet zelf spuiter zijn.
De bumper dichtwerken wil wel...je koplampen kunnen er dan ook nog wel uit. Maar deze heeft vna die vage dingen er voor geplakt. Maar erg handig is het niet, of je moet zelf spuiter zijn.
W wessaa Komt hier geregeld 28 dec 2010 #1.637 [rquote=1825148&tid=58857&author=DarkNL08]Wauw die insignia heeft dikke wielen![/rquote]best wel :wors
[rquote=1825148&tid=58857&author=DarkNL08]Wauw die insignia heeft dikke wielen![/rquote]best wel :wors
M mayhem Hoort bij de inboedel 28 dec 2010 #1.639 ^^ vag opel show. daar stond ook een hele dikke A corsa.... :angel
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #1.640 Super vette Insignia! Ziet er gewoon strak uit!! Heeft wel wat weg van n audi a6...