S Saiko Post best veel 10 jan 2007 #164 Ik ben niet zo blij met veel bumpers die worden gemaakt voor de Corsa, maar dit setje is wel wat anders.
Ik ben niet zo blij met veel bumpers die worden gemaakt voor de Corsa, maar dit setje is wel wat anders.
C Corsagek Lid 10 jan 2007 #165 Die Optima Wide breedbouwset van Ibherdesign is aan de voor- en zijkant wel mooi. Maar persoonlijk vind ik die achterbumper erg lelijk!
Die Optima Wide breedbouwset van Ibherdesign is aan de voor- en zijkant wel mooi. Maar persoonlijk vind ik die achterbumper erg lelijk!
C CorsaF16 Komt weleens kijken 11 jan 2007 #166 Die ibherdesign is echt een soepje... Wel en mooi soepje nu nog kijken hoe ie er in het echt uit komt te zien.
Die ibherdesign is echt een soepje... Wel en mooi soepje nu nog kijken hoe ie er in het echt uit komt te zien.
V voss Komt weleens kijken 11 jan 2007 #167 Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark.
Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark.
C CorsaF16 Komt weleens kijken 11 jan 2007 #168 Mark is tegenwoordig Moderator... :jerry!! Grapje Maar idd dikke corsa's in dit topic.. Geen fotosoep maar die witte van Booom is wel dik vind ik zelf.
Mark is tegenwoordig Moderator... :jerry!! Grapje Maar idd dikke corsa's in dit topic.. Geen fotosoep maar die witte van Booom is wel dik vind ik zelf.
V voss Komt weleens kijken 11 jan 2007 #169 Origineel gepost door CorsaF16 Mark is tegenwoordig Moderator... :jerry!! Grapje Maar idd dikke corsa's in dit topic.. Geen fotosoep maar die witte van Booom is wel dik vind ik zelf. tuurlijk dat kan ik/jullie als dik beschouwen, niet mijn smaak, maar goed. nee ik vind het gewoon zonde van het topik.
Origineel gepost door CorsaF16 Mark is tegenwoordig Moderator... :jerry!! Grapje Maar idd dikke corsa's in dit topic.. Geen fotosoep maar die witte van Booom is wel dik vind ik zelf. tuurlijk dat kan ik/jullie als dik beschouwen, niet mijn smaak, maar goed. nee ik vind het gewoon zonde van het topik.
S Saiko Post best veel 11 jan 2007 #170 Origineel gepost door CorsaF16 Die ibherdesign is echt een soepje... Wel en mooi soepje nu nog kijken hoe ie er in het echt uit komt te zien. Zou hem ook wel willen zien in real life.
Origineel gepost door CorsaF16 Die ibherdesign is echt een soepje... Wel en mooi soepje nu nog kijken hoe ie er in het echt uit komt te zien. Zou hem ook wel willen zien in real life.
S Saiko Post best veel 11 jan 2007 #171 Deze van de vorige pagina is wel dik, maar wat mij betreft niet in de positieve zin. Waarom zou je je Corsa op een Forda Ka laten lijken?
Deze van de vorige pagina is wel dik, maar wat mij betreft niet in de positieve zin. Waarom zou je je Corsa op een Forda Ka laten lijken?
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 11 jan 2007 #172 Origineel gepost door voss Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark. ik ben het helemaal met voss eens:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
Origineel gepost door voss Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark. ik ben het helemaal met voss eens:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 11 jan 2007 #174 juist :wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 jan 2007 #175 sorry hoor, maar dit zijn wel aangepaste auto's, maar ik vind ze lang niet allemaal even mooi
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 11 jan 2007 #176 dit willen wij zien ja :wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
P PORE Komt weleens kijken 11 jan 2007 #177 Originally posted by voss Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark. Waarom zet je zelf dan wel je auto hier tussen :jerry
Originally posted by voss Voor alle mensen. Dit topik heet: DIKKE CORSA"S met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt. dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa. alvast bedankt, Mark. Waarom zet je zelf dan wel je auto hier tussen :jerry
C corsa-gsi-a Lid 11 jan 2007 #178 iemand meer foto´s van die jagermeister Dat ding vind ik dus echt helemaal geweldig:wors:wors:wors:wors
iemand meer foto´s van die jagermeister Dat ding vind ik dus echt helemaal geweldig:wors:wors:wors:wors
V voss Komt weleens kijken 11 jan 2007 #179 Origineel gepost door corsa-gsi-a iemand meer foto´s van die jagermeister Dat ding vind ik dus echt helemaal geweldig:wors:wors:wors:wors dit is een twijfeltje, maar okee...
Origineel gepost door corsa-gsi-a iemand meer foto´s van die jagermeister Dat ding vind ik dus echt helemaal geweldig:wors:wors:wors:wors dit is een twijfeltje, maar okee...