C corsaagsi Komt hier geregeld 5 jan 2007 #141 Die eerste heeft al 's in de flash gestaan en toen vond ik hem ook al op een Ford Ka lijken... Echt zonde!uke
Die eerste heeft al 's in de flash gestaan en toen vond ik hem ook al op een Ford Ka lijken... Echt zonde!uke
N nova.... Forumbewoner 5 jan 2007 #142 mooie corsa s....een van de mooiste is de blauwe A van ramon.
V voss Komt weleens kijken 6 jan 2007 #143 Origineel gepost door corsaagsi Die eerste heeft al 's in de flash gestaan en toen vond ik hem ook al op een Ford Ka lijken... Echt zonde!uke ik heb hem wel eens in het echt gezien, best een mooi aparte bek koor... met de pls daytona's er onder..mMMmmmmmmm
Origineel gepost door corsaagsi Die eerste heeft al 's in de flash gestaan en toen vond ik hem ook al op een Ford Ka lijken... Echt zonde!uke ik heb hem wel eens in het echt gezien, best een mooi aparte bek koor... met de pls daytona's er onder..mMMmmmmmmm
N nicocorsa Komt hier geregeld 6 jan 2007 #144 bij deze mijn gedeelte dikke corsa's van mooie tot het idee maar geen resultaat . gezocht onder google tuning corsa hoe verkloot je een corsa bij deze mss al wat kijk plezier en lach plezier wat over drijven mag wel eeee.
bij deze mijn gedeelte dikke corsa's van mooie tot het idee maar geen resultaat . gezocht onder google tuning corsa hoe verkloot je een corsa bij deze mss al wat kijk plezier en lach plezier wat over drijven mag wel eeee.
N nicocorsa Komt hier geregeld 6 jan 2007 #145 bij deze een knappe pic tune gevonde van de nieuwe corsa d zal de eerste zijn lol
N nicocorsa Komt hier geregeld 6 jan 2007 #146 hoe ik die laaste foto kleiner krijg weet ik niet sorry hier voor
C Corsair Lid 7 jan 2007 #147 ik rij zelf een 5 deurs maar die slaat echt alles uke uke dan is deze toch mooier
N nicocorsa Komt hier geregeld 7 jan 2007 #148 beetje opschudding mag ee kwestie de mense wakker te houden alvast een knappe B 5d
S smaanders Lid 8 jan 2007 #149 Origineel gepost door xtremecorsa16v thanks voss vind wel dat hij hier thuis hoort Dat is inderdaad dé mooiste Corsa, zeker met de werkzaamheden waar Don nu weer mee bezig is!!!!!!! Een ieder die deze auto kende, herkent hem komend tuningseizoen niet meer terug ;-) Gr. Stefan
Origineel gepost door xtremecorsa16v thanks voss vind wel dat hij hier thuis hoort Dat is inderdaad dé mooiste Corsa, zeker met de werkzaamheden waar Don nu weer mee bezig is!!!!!!! Een ieder die deze auto kende, herkent hem komend tuningseizoen niet meer terug ;-) Gr. Stefan
Y yuriii Lid 8 jan 2007 #151 ik krijg ze niet als afbeelding dus ffies klikken :thumbup klik klik klik super corsa, mooi met die deuren en achterlichten!
ik krijg ze niet als afbeelding dus ffies klikken :thumbup klik klik klik super corsa, mooi met die deuren en achterlichten!
S Saiko Post best veel 8 jan 2007 #152 SCORPION: Dat moet als grap bedoeld zijn. Kan niet dat dat een serieuze tunings-poging is.
C CorsaF16 Komt weleens kijken 9 jan 2007 #153 @ Yuri dat is wel een aparte corsa vooral met die achterlichten!
V voss Komt weleens kijken 9 jan 2007 #154 Origineel gepost door yuriii ik krijg ze niet als afbeelding dus ffies klikken :thumbup klik klik klik super corsa, mooi met die deuren en achterlichten! dit idee heb ik ook eens gehad, nooit gedacht dat iemand het zo uit voeren, jammer dat de bestaande lampen er nog zitten. maar zeker een uniek ding SCORPION: Dat moet als grap bedoeld zijn. Kan niet dat dat een serieuze tunings-poging is. waarom, ik vind het zeker wel wat hebben....en dan heb ik het alleen over de achter lichten.
Origineel gepost door yuriii ik krijg ze niet als afbeelding dus ffies klikken :thumbup klik klik klik super corsa, mooi met die deuren en achterlichten! dit idee heb ik ook eens gehad, nooit gedacht dat iemand het zo uit voeren, jammer dat de bestaande lampen er nog zitten. maar zeker een uniek ding SCORPION: Dat moet als grap bedoeld zijn. Kan niet dat dat een serieuze tunings-poging is. waarom, ik vind het zeker wel wat hebben....en dan heb ik het alleen over de achter lichten.
P PORE Komt weleens kijken 9 jan 2007 #155 Vind die van mij ook best dik :angel En wordt dit voorjaar ook wel iets veranderd
J jeroen_astra g Lid 10 jan 2007 #157 Origineel gepost door CarloZz Origineel gepost door jeroen_astra g Mijn oude corsa: Misschien niet echt dik, maar wel mijn eerste autootje waar ik wat aan gedaan heb. jeroen staat deze corsa nu in pijnacker? rij er vaak langs en zou zweren dat deze het is?! cheersking: Ja daar staat ie nu vaak langs die weg, vlak bij het centrum, daar zie ik hem ook nog vaak staan.
Origineel gepost door CarloZz Origineel gepost door jeroen_astra g Mijn oude corsa: Misschien niet echt dik, maar wel mijn eerste autootje waar ik wat aan gedaan heb. jeroen staat deze corsa nu in pijnacker? rij er vaak langs en zou zweren dat deze het is?! cheersking: Ja daar staat ie nu vaak langs die weg, vlak bij het centrum, daar zie ik hem ook nog vaak staan.
C carlover Komt hier geregeld 10 jan 2007 #160 nope,dit is een spaanse tuningkit.kijk op de nummerplaat.