T TerryB Post best veel 18 sep 2012 #681 @dion87 wrote:nee joh, die ziet er namelijk vrijwel het zelfde uit op de bumpers en motorkap na. kijk maar hij heeft meer weg van een holden dan die ooit van een astra zal hebben +1!
@dion87 wrote:nee joh, die ziet er namelijk vrijwel het zelfde uit op de bumpers en motorkap na. kijk maar hij heeft meer weg van een holden dan die ooit van een astra zal hebben +1!
B bassie16V Komt hier geregeld 18 sep 2012 #682 Nu je het zegt....lijkt best wel op een Holden. Maar vond het plaatje onder opel astra.... :hmmz Dan mag die verwijdert worden..... :jerry
Nu je het zegt....lijkt best wel op een Holden. Maar vond het plaatje onder opel astra.... :hmmz Dan mag die verwijdert worden..... :jerry
S Silver Loopt hier de deur plat 23 sep 2012 #684 Geweldige 5-deurs :shock: gele mistlampen king: komt uit de vrachtwagenscene :agent
P pascalenco Lid 25 sep 2012 #689 @blue-coupe wrote: wat voor velgjes zijn dat onder die astra g coupe? :wors
K kapelleboer Komt hier geregeld 26 sep 2012 #690 @Silver wrote:Geweldige 5-deurs :shock: gele mistlampen king: komt uit de vrachtwagenscene :agent en van de dikkeste astra's die ik ken vind ik :wub
@Silver wrote:Geweldige 5-deurs :shock: gele mistlampen king: komt uit de vrachtwagenscene :agent en van de dikkeste astra's die ik ken vind ik :wub
W wessaa Komt hier geregeld 26 sep 2012 #691 @pascalenco wrote:@blue-coupe wrote: wat voor velgjes zijn dat onder die astra g coupe? :wors die lijken veel op de harry hausen R1 velgen
@pascalenco wrote:@blue-coupe wrote: wat voor velgjes zijn dat onder die astra g coupe? :wors die lijken veel op de harry hausen R1 velgen
B blue-coupe Lid 26 sep 2012 #692 @wessaa wrote:@pascalenco wrote:@blue-coupe wrote: wat voor velgjes zijn dat onder die astra g coupe? :wors die lijken veel op de harry hausen R1 velgen het zijn 18" barracuda voltec t6
@wessaa wrote:@pascalenco wrote:@blue-coupe wrote: wat voor velgjes zijn dat onder die astra g coupe? :wors die lijken veel op de harry hausen R1 velgen het zijn 18" barracuda voltec t6
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 29 sep 2012 #694 @noogy2000 wrote: toen die nog mooi was..... laatst in Zwolle zien rijden, was om te huilen.
L Laserlite Post best veel 1 okt 2012 #695 @FnF_racer wrote:@noogy2000 wrote: toen die nog mooi was..... laatst in Zwolle zien rijden, was om te huilen. Gozer heeft nu een dikke witte signum station als ik me niet vergis :afro
@FnF_racer wrote:@noogy2000 wrote: toen die nog mooi was..... laatst in Zwolle zien rijden, was om te huilen. Gozer heeft nu een dikke witte signum station als ik me niet vergis :afro
T TerryB Post best veel 1 okt 2012 #696 Ik vind hem eerlijk gezegd een beetje té. Die kleur is wel heel vet! Me <3 green!
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 1 okt 2012 #697 @Laserlite wrote:@FnF_racer wrote:@noogy2000 wrote: toen die nog mooi was..... laatst in Zwolle zien rijden, was om te huilen. Gozer heeft nu een dikke witte signum station als ik me niet vergis :afro jeps.
@Laserlite wrote:@FnF_racer wrote:@noogy2000 wrote: toen die nog mooi was..... laatst in Zwolle zien rijden, was om te huilen. Gozer heeft nu een dikke witte signum station als ik me niet vergis :afro jeps.