D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 5 sep 2012 #661 @astraTD wrote:@DMLB ceo wrote:Echt een Belg :jerry :jerry Velgen zwart maken en dan is ie af :wub Of trommelremmen zwart maken.. velgen hoeft die niet ervoor af tehalen :shock: :jerry hehehehehehhe, idd ruimte zat Die Chevy SS is echt te AWESOME, Dat interieur van die Astra is idd echt SICKK :wub
@astraTD wrote:@DMLB ceo wrote:Echt een Belg :jerry :jerry Velgen zwart maken en dan is ie af :wub Of trommelremmen zwart maken.. velgen hoeft die niet ervoor af tehalen :shock: :jerry hehehehehehhe, idd ruimte zat Die Chevy SS is echt te AWESOME, Dat interieur van die Astra is idd echt SICKK :wub
D dion87 Hoort bij de inboedel 5 sep 2012 #662 dat bruine interieur is wel heeeeeel sick!! moet wel een godsvermogen kosten om zoiets erin te krijgen
dat bruine interieur is wel heeeeeel sick!! moet wel een godsvermogen kosten om zoiets erin te krijgen
P pascalenco Lid 11 sep 2012 #663 @bassie16V wrote:Vind ik persoonlijk het orgineel mooier... Blijft echt 1 van de mooiste Astra's... :wub wat voor een voorbumper is dat weet iemand dat?
@bassie16V wrote:Vind ik persoonlijk het orgineel mooier... Blijft echt 1 van de mooiste Astra's... :wub wat voor een voorbumper is dat weet iemand dat?
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 sep 2012 #664 een gecleande coupe bumper met een lip eronder, maar welke weet ik niet..
T TerryB Post best veel 12 sep 2012 #665 @dion87 wrote:een gecleande coupe bumper met een lip eronder, maar welke weet ik niet.. Dit is een gecleanede JMS lip volgens mij!
@dion87 wrote:een gecleande coupe bumper met een lip eronder, maar welke weet ik niet.. Dit is een gecleanede JMS lip volgens mij!
P pascalenco Lid 12 sep 2012 #667 dion87 wrote: some random shit i got send.. heeft er iemand meer foto's van deze astra?
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 13 sep 2012 #668 @pascalenco wrote:@dion87 wrote: some random shit i got send.. heeft er iemand meer foto's van deze astra? @Jeroen wrote: [youtube:3p3t68fw] dit was de laatste updates die ik heb gezien van de eigenaar. eigenaar heeft nu volgens mij een Golf 4 R32....
@pascalenco wrote:@dion87 wrote: some random shit i got send.. heeft er iemand meer foto's van deze astra? @Jeroen wrote: [youtube:3p3t68fw] dit was de laatste updates die ik heb gezien van de eigenaar. eigenaar heeft nu volgens mij een Golf 4 R32....
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 16 sep 2012 #669 ik ook. volgens mij waren ze er ook onder om te verkopen.
P pascalenco Lid 16 sep 2012 #670 @petrolhead wrote:ik vond de velgen op de eerste foto eigenlijk mooier dan die wat er nu onder zitten.... king: Ben ik mee eens! :thumb wat voor merk/type zaten er eerst onder weetje dat?
@petrolhead wrote:ik vond de velgen op de eerste foto eigenlijk mooier dan die wat er nu onder zitten.... king: Ben ik mee eens! :thumb wat voor merk/type zaten er eerst onder weetje dat?
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 16 sep 2012 #672 Hier nog een foto van dezelfde Astra met de RH zw3 velgen Heb ze eerder ook gehad :wub en het blijven hele mooie velgen :thumbup
Hier nog een foto van dezelfde Astra met de RH zw3 velgen Heb ze eerder ook gehad :wub en het blijven hele mooie velgen :thumbup
B bassie16V Komt hier geregeld 17 sep 2012 #675 @kapelleboer wrote:Ehh die laatste vind ik niet mooi Dat kan...smaken verschillen, gelukkig maar....
D dion87 Hoort bij de inboedel 18 sep 2012 #678 dat laatste plaatje is toch geen astra? dat lijkt meer op een Holden..
D dion87 Hoort bij de inboedel 18 sep 2012 #680 nee joh, die ziet er namelijk vrijwel het zelfde uit op de bumpers en motorkap na. kijk maar hij heeft meer weg van een holden dan die ooit van een astra zal hebben
nee joh, die ziet er namelijk vrijwel het zelfde uit op de bumpers en motorkap na. kijk maar hij heeft meer weg van een holden dan die ooit van een astra zal hebben