D dion87 Hoort bij de inboedel 9 jul 2012 #622 @Silver wrote:19'' Astra G 5-gaats en trommelremmen. dat is vast eentje uit zuid amerika
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 16 jul 2012 #623 ik mis die achterbumpers hier!! strakke assie..
N NoFear1696 Komt hier geregeld 17 jul 2012 #625 @RISL wrote:De zijkanten lijken op de BMW E60 5-series De zijkantenvan de BMW E60 5-series lijken op die van de astra :thumbup
@RISL wrote:De zijkanten lijken op de BMW E60 5-series De zijkantenvan de BMW E60 5-series lijken op die van de astra :thumbup
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 17 jul 2012 #626 @BlueAstraG wrote:@turbootje wrote: Mark, John, Sjaak niet Sjaak, John en Mark? :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 17 jul 2012 #627 Da's een goeie! Zou het eerlijk gezegd niet weten :hmmz
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #629 Hahah John staat sowieso in het midden. Die zwarte GTC is van hem :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #631 En Mark en Sjaak hebben beiden zo'n enorm dikke OPC. Over een poosje kun je ze beter uit elkaar halen want Sjaak heeft grootse plannen op korte termijn.
En Mark en Sjaak hebben beiden zo'n enorm dikke OPC. Over een poosje kun je ze beter uit elkaar halen want Sjaak heeft grootse plannen op korte termijn.
F Fct_blondi Komt hier geregeld 18 jul 2012 #632 nice!! ben benieuwd..zijn idd beide al super zo :thumb
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #633 Ja echt, die auto's zijn de naam OPC waardig :thumb
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 23 jul 2012 #636 Hint/tip: Is eigenlijk niet bedoeld je eigen Astra te showen... Maar ik geef toe, dikke Astra! :thumb
Hint/tip: Is eigenlijk niet bedoeld je eigen Astra te showen... Maar ik geef toe, dikke Astra! :thumb
K kapelleboer Komt hier geregeld 23 jul 2012 #637 Kvind die van mij ook dik ma ik.post em zelf niet hier
B bassie16V Komt hier geregeld 23 jul 2012 #638 Die discussie hebben we al gehad... en er is toen afgesproken, niet meer je eigen Astra te posten... Daar is een ander topic voor... Maar het is zeker een hele nette Astra.... :thumb
Die discussie hebben we al gehad... en er is toen afgesproken, niet meer je eigen Astra te posten... Daar is een ander topic voor... Maar het is zeker een hele nette Astra.... :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 26 jul 2012 #639 @calibra_8v wrote:paar leuke coupetjes gespot op het net geniaal die 888 kit, alleen heel zeldzaam geloof ik.. :wub
@calibra_8v wrote:paar leuke coupetjes gespot op het net geniaal die 888 kit, alleen heel zeldzaam geloof ik.. :wub