Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1898941&tid=144875&author=tuinmeubel]mooie Vec ! Ik ben benieuwd of het je lukt om die DVD90 werkend te krijgen. Hier heb ik ook wel belanstelling voor.[/rquote]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit bij dromen blijft of een meerjaren project... Heb net een huis gekocht, dus moet mn centjes even ergens anders aan betalen. Bovendien is het nogal een klus...
Check anders de verbouwing van Jurgen eens, hij heeft het recentelijk erg gaaf gedaan:
[rquote=1906363&tid=144875&author=Edvries]Derde Remlicht nog ff smoke doen! Mooie updates, heb zelf ook de signum grille erin, veel mooier!![/rquote]
Nou daar heb ik wel over na gedacht, maar ik doe het toch niet. Ik vind dit mooier.
Zo, mn Vec weer schoongemaakt van buiten en binnen en even paar nieuwe foto's gemaakt en in eerste post geplaatst. Tevens 2 foto's van hoe ik 'em kocht.