E Edvries Loopt hier de deur plat 8 mrt 2010 #222 Mooi huisje zeg! Een Escrot voor zo'n huisje, s ook mooi...
S speaker Hoort bij de inboedel 8 mrt 2010 #223 origineel gepost door Edvries Mooi huisje zeg! Een Escrot voor zo'n huisje, s ook mooi... Tja.................... Zit je echt uren te wachten tot er iemand op visite komt .... met gebak !
origineel gepost door Edvries Mooi huisje zeg! Een Escrot voor zo'n huisje, s ook mooi... Tja.................... Zit je echt uren te wachten tot er iemand op visite komt .... met gebak !
D DOCTOR007 Post best veel 9 mrt 2010 #224 origineel gepost door speaker Edit : Shootje @ weekendje Helendoorn Van het weekend waren we ff lekker weg, maar een shootje met de vec bovenop de Salantseheuvelrug kon niet uitblijven ! Nog een paar paardjes in de buurt... De molen ... En op de grens van Helendoorn en Nijverdal... En..... Sneeuw ! Het was een schitterend weekend.... in het najaar mss weer !?! :wtf SPEAKER GOES BACK IN TIME:jerry:jerry:jerry! Mooie kiekjes en een prachtige omgeving.
origineel gepost door speaker Edit : Shootje @ weekendje Helendoorn Van het weekend waren we ff lekker weg, maar een shootje met de vec bovenop de Salantseheuvelrug kon niet uitblijven ! Nog een paar paardjes in de buurt... De molen ... En op de grens van Helendoorn en Nijverdal... En..... Sneeuw ! Het was een schitterend weekend.... in het najaar mss weer !?! :wtf SPEAKER GOES BACK IN TIME:jerry:jerry:jerry! Mooie kiekjes en een prachtige omgeving.
S sw_reijnders Forumbewoner 9 mrt 2010 #225 haha ja idd. Peet, je zou eigenlijk die foto's in Sephia moeten converteren (bruin/wit) Denk dat dat echt stoer is met dat oude huisje op de achtergrond Leuke foto's peet!!! :thumbup
haha ja idd. Peet, je zou eigenlijk die foto's in Sephia moeten converteren (bruin/wit) Denk dat dat echt stoer is met dat oude huisje op de achtergrond Leuke foto's peet!!! :thumbup
S sw_reijnders Forumbewoner 9 mrt 2010 #228 origineel gepost door speaker Het huisje is gebouwd in 2006 :angel gaat om de schijn peet
G GTS Power Hoort bij de inboedel 9 mrt 2010 #229 ziet er goed uit peter:thumbup en de omgeving is idd erg mooi:angel
J JanW75 Post best veel 11 mrt 2010 #231 origineel gepost door speaker Edit : Shootje @ weekendje Helendoorn Van het weekend waren we ff lekker weg, maar een shootje met de vec bovenop de Salantseheuvelrug kon niet uitblijven ! Het was een schitterend weekend.... in het najaar mss weer !?! Hey das bij mij in de buurt, woon in Raalte ongeveer 5-10 km er vandaan. :jerry:jerry Het is trouwens Sallandse heuvelrug :jerry:jerry
origineel gepost door speaker Edit : Shootje @ weekendje Helendoorn Van het weekend waren we ff lekker weg, maar een shootje met de vec bovenop de Salantseheuvelrug kon niet uitblijven ! Het was een schitterend weekend.... in het najaar mss weer !?! Hey das bij mij in de buurt, woon in Raalte ongeveer 5-10 km er vandaan. :jerry:jerry Het is trouwens Sallandse heuvelrug :jerry:jerry
S speaker Hoort bij de inboedel 27 mrt 2010 #233 Update: 27/3 : Gaatjes weggewerkt !! Vandaag die irritante gaatjes van (waarschijnlijk) een carkitje laten verdwijnen. De oude situatie: De nieuwe : Staat weer lekker strak , al zeg ik zelf ! Ik heb er gewoon een nieuw voorstuk van de middenconsole ingezet. ( bij interesse kan ik wel ff een How2 maken "hoe demonteer ik een middenconsole" ) En vast ff een preview van de twinaudio waar ik gister mee bezig was. En het verplaatsen van de 12Volts-aansluiting = under construction !! =
Update: 27/3 : Gaatjes weggewerkt !! Vandaag die irritante gaatjes van (waarschijnlijk) een carkitje laten verdwijnen. De oude situatie: De nieuwe : Staat weer lekker strak , al zeg ik zelf ! Ik heb er gewoon een nieuw voorstuk van de middenconsole ingezet. ( bij interesse kan ik wel ff een How2 maken "hoe demonteer ik een middenconsole" ) En vast ff een preview van de twinaudio waar ik gister mee bezig was. En het verplaatsen van de 12Volts-aansluiting = under construction !! =
J jraaf Hoort bij de inboedel 27 mrt 2010 #234 :thumbup Ziet er weer top uit Peter. Save driving Jurgen
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 27 mrt 2010 #235 Mooi weggewerkt die gaatjes Peet:thumbup Greetz Roel met een C.
S speaker Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #237 Update : 6/4 : Dubbele uitlaat er onder en pijpjes aangepast ! Eindelijk zit ie er dan onder !! En ondanks dat de onderlip nog niet goed is, staat het toch erg leuk, al zeg ik het zelf ! Eerst de oude pijp er onder vandaan gehaald ( die is nog in prima staat, maarja.. je wilt wel eens wat anders ! ) De oude en de nieuwe ! Pijpjes er afgeslepen. En een juiste pijp gezocht omdat de diameter van de ene kant 52mm en de andere kant 62mm was ( is toch wel een redelijk verschil ! ) Uitlaat er onder.. Eindpijpjes op de nieuwe pijp gelast.. Daarna ... meten ... meten en meten .... oja... en nog eens meten ! Met als resultaat ............................................ En zelfs m'n gabber had er weer plezier in !! Thanks Bas ! voor het laswerk !!
Update : 6/4 : Dubbele uitlaat er onder en pijpjes aangepast ! Eindelijk zit ie er dan onder !! En ondanks dat de onderlip nog niet goed is, staat het toch erg leuk, al zeg ik het zelf ! Eerst de oude pijp er onder vandaan gehaald ( die is nog in prima staat, maarja.. je wilt wel eens wat anders ! ) De oude en de nieuwe ! Pijpjes er afgeslepen. En een juiste pijp gezocht omdat de diameter van de ene kant 52mm en de andere kant 62mm was ( is toch wel een redelijk verschil ! ) Uitlaat er onder.. Eindpijpjes op de nieuwe pijp gelast.. Daarna ... meten ... meten en meten .... oja... en nog eens meten ! Met als resultaat ............................................ En zelfs m'n gabber had er weer plezier in !! Thanks Bas ! voor het laswerk !!
E Edvries Loopt hier de deur plat 7 apr 2010 #238 Mooi Peet!!! Zo een audi look a like! Kom snel effe in het eggie bekijkuh! Groet, Leeric.
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 7 apr 2010 #239 ziet er weer netjes uit merk je er ook iets aan verder? ander geluidje ofzo?