Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als het ,ooit, een dubbele gaat worden , dan eentje met een aan beide zijden een dikke kromme pijp naar beneden ( zoals audi etc ). 4 van die platte irmscher dingen staan niet op een diesel ( en dan blijf ik poetsen !! )
en voor die vecs kun je misschien ook wel voor een VXR Recaro setje gaan
18 inch is alleen leuk als je single bent... ik kanhet weten... Never again, ik hou mooi me 16 inchies eronder!!
Eric, met een C
Nou Eric met een C,op een C is 18"ECHT totaal geen probleem,je hebt dan nog steeds flinke hoge banden 225/45/18,en dat is wel f iets anders dan op een B,ik heb ze er zelf ook (nog) op zitten maar het rijd gewoon super comfortabel
O ja ,Peter sorry voor de late reactie (net terug van vakantie),maar wat een mooie C,ik dacht trouwens dat een V line altijd al half leer had,ik heb het ook zodoende.
Kan er iemand nou ergens eens precies vertellen wat nou de uitvoeringen van een C allemaal zijn,of welke extra paketten en of opties er leverbaar waren