de Opel dealer vroeger

Klopt van der Kooy was een vreind van mij opa, als ik het goed heb zat Adriaan bij me pa op school.

Mijn jongste broer is nog steeds gek van hun :-)

Leuk topic.Vroeger ging ik vaak met pa Opel's kijken bij de dealers.Toen had je nog van die grote display's met folders die je mocht plunderen.En als je dr veel had kreeg je dr een plastic tasje bij.Moet je nu proberen.haha.

Autohaus Opel Rogen (A)

08gebrauchthalle1967.jpg

12ausstellungshalle1967.jpg

14werkstatt1980.jpg

Autohaus Opel Burmann (D)

Werkstatt.jpg

@Andre_Ede wrote:
116341.jpg

Opel dealer Z.A.M. (Pijlstaartlaan 3) te Zeist

Dat brengt herinneringen terug van vroeger, heb daar als klein jongetje heel wat afgespeeld.

Leuk om dit weer terug te zien.

Leuk topic, kocht mijn eerste Kadett bij Hofplein in vianen, dit was in 1994.

Een paar weken geleden geweest voor een beurt en daar werken nog steeds dezelfde verkopers.

:thumbup

Hallo allemaal,

Hierbij een aantal foto's uit februari 1992. Ik, als 17 jarige stagair, op de administratie bij Autocenter Van Zijll (nu Broekhuis Arnhem) aan de Vlamoven in Arnhem. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn stageverslag. Ook heb ik in het stageverslag nog een advertentie zitten uit de plaatselijke krant met een overzicht van de auto''s en de prijzen. Deze zal ik spoedig toevoegen.

Opel1_zps713923bf.jpg

Opel2_zpsa4c53851.jpg

Opel3_zps4e1be926.jpg

Opel4_zps33450a7a.jpg

Opel5_zpsca43bcee.jpg

Opel6_zpsf896f0d5.jpg

Die showroom lijkt wel op die van roveco van een paar jaar terug.

Het gebouw van siton in drachten kan er ook zo bij.

alleen jammer dat ik er nooit foto's van heb gemaakt

Theun

Jeuj eindelijk een Calibra erbij, bijzonder leuke foto's :wors

Ik herinner me nog dat we in de omgeving van Alphen aan den Rijn naar een opvolger voor de Volvo 360GL van mijn pa aan het kijken waren en ook even in wat ik wil zeggen dat een Vectra A of een Omega waren geïnteresseerd waren. Uiteindelijk is het een 440GL geworden.

Hahaha superdik man, die uut de oalde doos foto's.

Als je dat dan idd vergelijkt met die glas paleizen van nu, nee dat heeft niks. Vindt ook dat als je tegenwoordig binnenkomt je echt aangekeken wordt van wat moet je hier, tenminste dat ervaarde ik zo bij autoteam in goes, kwam wat onderdelen bestellen.

OK kijk dat scheelt inderdaad, maar waar ze nu zitten zitten ze ook nog niet zo lang toch?

Het oude pand was zeker leuker, nog een echte opel dealer :D . Nu zat de Lidl erin, najah dat is ook duits, of is die er al weer uit?

@GTC-Freak wrote:Hallo allemaal,

Hierbij een aantal foto's uit februari 1992. Ik, als 17 jarige stagair, op de administratie bij Autocenter Van Zijll (nu Broekhuis Arnhem) aan de Vlamoven in Arnhem. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn stageverslag. Ook heb ik in het stageverslag nog een advertentie zitten uit de plaatselijke krant met een overzicht van de auto''s en de prijzen. Deze zal ik spoedig toevoegen.

Opel1_zps713923bf.jpg

Opel2_zpsa4c53851.jpg

Opel3_zps4e1be926.jpg

Opel4_zps33450a7a.jpg

Opel5_zpsca43bcee.jpg

Opel6_zpsf896f0d5.jpg

Ik heb hier maar 1 woord voor:

WAUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rik :D :wub

Eef en Huub op de Ceintuurbaan in Rotterdam. Gebouw op de foto heeft wel een modernere look maar, zolang ik weet zitten ze al op die plek.

eefenhu.jpg

Bedankt allen voor de leuke reacties.

Hierbij nog een 2-tal krantenknipsels over Autocenter Van Zijll welke ik mijn stageverslag had verwerkt. Deze dateren net als de foto''s uit februari 1992.

Misschien is het off topic maar leek me toch leuk om deze te plaatsen.

Foto1_zps3f53968d.jpg

Foto2_zpsa8bae496.jpg

Terug
Naar boven