K KadAstra-EF Forumbewoner 6 jul 2012 #2.243 :sleeping Weer een badscene op het forum :sleeping Rik :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 6 jul 2012 #2.245 Zucht,... Bad...Massage... Vrouwen.... Gewoon douche en dan het bed laten kraken; klinkt veel beter. Dat massage lif-laf gebeuren. xD
Zucht,... Bad...Massage... Vrouwen.... Gewoon douche en dan het bed laten kraken; klinkt veel beter. Dat massage lif-laf gebeuren. xD
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 jul 2012 #2.246 Mijn bed kraakt inderdaad. Daarom doen we het 1x per jaar. op de 24e deze maand :jerry Rik
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 6 jul 2012 #2.247 @jeroenk wrote:Zucht,... Bad...Massage... Vrouwen.... Gewoon douche en dan het bed laten kraken; klinkt veel beter. Dat massage lif-laf gebeuren. xD hahaha moet toch niet altijd snel snel gaan toch
@jeroenk wrote:Zucht,... Bad...Massage... Vrouwen.... Gewoon douche en dan het bed laten kraken; klinkt veel beter. Dat massage lif-laf gebeuren. xD hahaha moet toch niet altijd snel snel gaan toch
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 jul 2012 #2.249 @Opelmuis29 wrote:nee geen fotos Helmer hahahahahhaah :jerry Durft ie niet. Rik
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 6 jul 2012 #2.251 @KadAstra-EF wrote:@Opelmuis29 wrote:nee geen fotos Helmer hahahahahhaah :jerry Durft ie niet. Rik hahahah tevreden :jerry
@KadAstra-EF wrote:@Opelmuis29 wrote:nee geen fotos Helmer hahahahahhaah :jerry Durft ie niet. Rik hahahah tevreden :jerry
A astraTD Forumbewoner 6 jul 2012 #2.252 @helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:Mijn bed kraakt inderdaad. Daarom doen we het 1x per jaar. op de 24e deze maand :jerry Rik Maar 1 keer per jaar :hmmz Arme astra
@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:Mijn bed kraakt inderdaad. Daarom doen we het 1x per jaar. op de 24e deze maand :jerry Rik Maar 1 keer per jaar :hmmz Arme astra
U usbstick Loopt hier de deur plat 7 jul 2012 #2.257 Welke vrouw zoekt een handige man.. Ik kan goed senceo-tjes zetten, ik kan goed kijken hoe jij kookt, Ik kan heel goed kijken hoe jij schoonmaakt, Sex duurt bij mij geen 5 minuten maar wel 4,5 minuut!! (Geen tijd verdoen) Kinderen geen probleem,ik kan ze goed vermaken (ik weet hoe de afstands bediening werkt ) Dus voel jij je aangesproken, laat gerust een berichtje achter
Welke vrouw zoekt een handige man.. Ik kan goed senceo-tjes zetten, ik kan goed kijken hoe jij kookt, Ik kan heel goed kijken hoe jij schoonmaakt, Sex duurt bij mij geen 5 minuten maar wel 4,5 minuut!! (Geen tijd verdoen) Kinderen geen probleem,ik kan ze goed vermaken (ik weet hoe de afstands bediening werkt ) Dus voel jij je aangesproken, laat gerust een berichtje achter
R RISL Forumbewoner 7 jul 2012 #2.258 Hahahaha, goed bezig USB!!! Ik denk dat jij zo aan de vrouw bent! :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 7 jul 2012 #2.259 @astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:Mijn bed kraakt inderdaad. Daarom doen we het 1x per jaar. op de 24e deze maand :jerry Rik Maar 1 keer per jaar :hmmz Arme astra lol :jerry
@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:Mijn bed kraakt inderdaad. Daarom doen we het 1x per jaar. op de 24e deze maand :jerry Rik Maar 1 keer per jaar :hmmz Arme astra lol :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 7 jul 2012 #2.260 zo jammer USB dat je die oproep nie eerder gedaan heb he ... nu ben ik al aan de man :swear :jerry :jerry :jerry
zo jammer USB dat je die oproep nie eerder gedaan heb he ... nu ben ik al aan de man :swear :jerry :jerry :jerry