DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Jaa Rik is de laatse tijd bezig met andere dingen :hmmz

Tis maar goed dat jij in het buitenland woont vriend !!!!!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry

Rik :)

hahaha gekke hollander :oops: :jerry

Volgens mij weet jij niet helemaal hoe de landsgrenzen lopen.

Deed je vroeger andere dingen ofzo ?

Rik :) :) :) :)

Ja vaak buitenspelen bij de grenspaal :jerry

Dat betekent niet wij meer kletsen....wij zijn gewoon met meer hier op het forum.

Enne, wij praten niet teveel, jij leest te weinig ;) je moet 's wat vaker op het forum kijken :jerry

tja @helmer.. ik heb een prive leven he hahahahaha ik heb een vriend 3 kinderen 4e onderweg .. die trouwens ook nie met de lucht zijn komen aanwaaien kost tijd hoor om 4 kids te maken :jerry en ik werk en ik doe huishouden .. dus ik mag blij zijn als ik eens 5 minuten de tijd heb om hier te kijken .... en dan ben ik goffer ook nog 5 pagina's an t bijlezen .... :jerry

@biancaatje wrote:tja @helmer.. ik heb een prive leven he hahahahaha ik heb een vriend 3 kinderen 4e onderweg .. die trouwens ook nie met de lucht zijn komen aanwaaien kost tijd hoor om 4 kids te maken :jerry en ik werk en ik doe huishouden .. dus ik mag blij zijn als ik eens 5 minuten de tijd heb om hier te kijken .... en dan ben ik goffer ook nog 5 pagina's an t bijlezen .... :jerry

4 kinderen dus 4X5 is maar 20 minuten werk :jerry

@Logan nu snap ik wrom je single ben 5 minuten werk :o vrouwen willen echt wel meer hoor dan 5 minuten ff dr in en dr uit en slaap lekker :jerry

en by the way wie zegt dat t in 1 keer lukt ...... t oefenen alleen al is al leuk ;)

@biancaatje wrote:@Logan nu snap ik wrom je single ben 5 minuten werk :o vrouwen willen echt wel meer hoor dan 5 minuten ff dr in en dr uit en slaap lekker :jerry

en by the way wie zegt dat t in 1 keer lukt ...... t oefenen alleen al is al leuk ;)

precies

Terug
Naar boven