Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En nog even 3 filmpjes gemaakt met mijn mobiel van de dumpvalve en hoe de uitlaat nu klinkt met de voorkat vervanger. geluid komt niet helemaal tot zijn recht, maar u hebt een idee
Zal nu ook wel aardig klappen bij gas los denk ik ofniet? Lees overal wanneer je die VKER geplaatst hebt bij gas los behoorlijke klappen uit de uitlaat komen.
@frank de jonge wrote:Zal nu ook wel aardig klappen bij gas los denk ik ofniet? Lees overal wanneer je die VKER geplaatst hebt bij gas los behoorlijke klappen uit de uitlaat komen.
Klappert er indd lekker op los.
Vooral bij overschakelen rond de 5000 toeren.
ook bij uit laten rollen wil ie bij lage toeren nog wel eens een klein plofje geven
Geen smeerkelder? Zonder kan je overal lastig bij. Dan wordt het helemaal een rotklus. Ik ben binnenkort aan de beurt.
Vraag me alleen af hoe je het beste die spacer kan monteren van de dumpvalve zodat die origine niet meer afblaast. Ik heb dat ff bekeken maar dat is allemaal net zo krap om bij te komen........
@frank de jonge wrote:Geen smeerkelder? Zonder kan je overal lastig bij. Dan wordt het helemaal een rotklus. Ik ben binnenkort aan de beurt.
Vraag me alleen af hoe je het beste die spacer kan monteren van de dumpvalve zodat die origine niet meer afblaast. Ik heb dat ff bekeken maar dat is allemaal net zo krap om bij te komen........
Auto stond op brug bij verwisselen katvervanger.
klem wilde niet echt los komen. Vervolgens kregen we de vervangpijp in 1e instantie niet lekvrij gemonteerd.