Alle LED's, ook die van steve, zijn allemaal hetzelfde, of je ze nu bij hem besteld, of via Ebay of via MP, 1 pot nat..
En inderdaad, er is zeer zeker wel te zien dat er plekken zijn die minder verlicht zijn, ook op de foto, kijk maar naar de hoeken en in het midden (schijnt de LED ook veel feller.
Ook om het licht te dimmen gaat bijna niet met de LED, deze blijven op 1 " stand" staan als je de knop bediend (bijna niet te veranderen)..
Middenconsole heb ik nog nooit gedaan, tering werk hoor, maar heb het weleens met losse LED'jes gedaan, dus gaatjes gemaakt op de plekken waar ze licht nodig hebben en daar de kabeltjes aan gesoldeerd, dit werkt veel beter als de beschrijving aan geeft..
Zal straks eens de foto's plaatsen van mijn dash (zijn niet de helderste, paar jaar geleden gemaakt met mijn telefoon)..
[rquote=1918128&tid=146299&author=normen1991]even Upje,
maar steve bied leds aan, en wat al heel vaak besproken is, is dat leds licht naar voren stralen en niet versprijden zo als de orginele lampjes, hoe kan het dan wel zo zijn dat op de foto's de hele dash verlicht is er er nergens plekken zijn te vinden waar minder licht is te zien?
Dabok, is ook op dit moment bezig, maar zijn TID ziet er netjes uit, ben van plan om dit aan komende zomer te doen omdat mijn middenconsole ook kapot is.[/rquote]