daddy's nieuwe speeltje

na een half uurtje snelweg ging het olie lampje knipperen en begon de motor te tikkeren , de wegenwacht erbij gebeld maar hij pompt de olie wel goed rond dus ik denk dat er verkeerde olie in zit ! als de motor koud is dan is er niks aan de hand namelijk !

Oei, is wel een klusje wat je leuk zelf kan doen :thumb

70 euro incl olie filter bij brezan, 5w40 volsynt is wat ik er in doe

morgen middag ga ik ff naar de garage hahahahahaha kan hier voor de deur niks beginnen joh ! en dan eens kijken waarom mijn km en toeren teller het soms niet doen , na de accu wissel .

Misschien slechte massa? Breukje in massa kabel (ontstaan door accu wissel) dan gebeuren er wel eens rare dingen (toerenteller die flipt etc.) Wellicht dat daarom ook olielampje gaat knipperen!

ik heb de massa kabels onder de kap schoon gemaakt ! heeft de tellerbak z'n eigen massa punt ?? als ik mijn knipperlicht aan heb dan zie je wel verschil in vel heid van de km stand aanduiding .

Wat je zou kunnen doen is extra massa aanleggen tussen dat punt onder die kap en de min pool van de accu.

Ook kan je een extra massa leggen tussen het motorblok en de minpool, weet niet of dat effect heeft op de tellerbak.

Terug
Naar boven