Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
na een half uurtje snelweg ging het olie lampje knipperen en begon de motor te tikkeren , de wegenwacht erbij gebeld maar hij pompt de olie wel goed rond dus ik denk dat er verkeerde olie in zit ! als de motor koud is dan is er niks aan de hand namelijk !
morgen middag ga ik ff naar de garage hahahahahaha kan hier voor de deur niks beginnen joh ! en dan eens kijken waarom mijn km en toeren teller het soms niet doen , na de accu wissel .
Misschien slechte massa? Breukje in massa kabel (ontstaan door accu wissel) dan gebeuren er wel eens rare dingen (toerenteller die flipt etc.) Wellicht dat daarom ook olielampje gaat knipperen!
ik heb de massa kabels onder de kap schoon gemaakt ! heeft de tellerbak z'n eigen massa punt ?? als ik mijn knipperlicht aan heb dan zie je wel verschil in vel heid van de km stand aanduiding .