M mrp-tech2 Komt weleens kijken 8 dec 2009 #41 ik geef mijn schuld volledig toe sleutellen ligt me meer als foto's maken en indd hij is echt bruin!!! grtz
ik geef mijn schuld volledig toe sleutellen ligt me meer als foto's maken en indd hij is echt bruin!!! grtz
D Dkadett84 Post best veel 8 dec 2009 #42 ziet er al goed en uit... en mooi dat de gte tank in een keer pastte ! groet,
D Dkadett84 Post best veel 8 dec 2009 #43 ziet er al goed en uit... en mooi dat de gte tank in een keer pastte ! groet,
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 8 dec 2009 #44 ja tank paste super wel lekker dat je alles pas klaar hebt voor dat de ato komt kun je nog eens wat om bouwen in 5 avonden nog bedankt voor de tank:thumbup
ja tank paste super wel lekker dat je alles pas klaar hebt voor dat de ato komt kun je nog eens wat om bouwen in 5 avonden nog bedankt voor de tank:thumbup
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 8 dec 2009 #45 ja tank paste super wel lekker dat je alles pas klaar hebt voor dat de ato komt kun je nog eens wat om bouwen in 5 avonden nog bedankt voor de tank:thumbup
ja tank paste super wel lekker dat je alles pas klaar hebt voor dat de ato komt kun je nog eens wat om bouwen in 5 avonden nog bedankt voor de tank:thumbup
D Dkadett84 Post best veel 8 dec 2009 #46 Ja inderdaad.. Ziet er al goed uit ! graag gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat ! groet, Erik
Ja inderdaad.. Ziet er al goed uit ! graag gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat ! groet, Erik
D Dkadett84 Post best veel 8 dec 2009 #47 Ja inderdaad.. Ziet er al goed uit ! graag gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat ! groet, Erik
Ja inderdaad.. Ziet er al goed uit ! graag gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat ! groet, Erik
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 9 dec 2009 #48 komt deze kadett toevallig uit Hardenberg/hoogeweg? komt me erg bekend voor, en heeft op marktplaats gestaan met blok maar niet afgebouwd. verder een mooi blokje wat erin ligt:thumbup
komt deze kadett toevallig uit Hardenberg/hoogeweg? komt me erg bekend voor, en heeft op marktplaats gestaan met blok maar niet afgebouwd. verder een mooi blokje wat erin ligt:thumbup
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 9 dec 2009 #49 komt deze kadett toevallig uit Hardenberg/hoogeweg? komt me erg bekend voor, en heeft op marktplaats gestaan met blok maar niet afgebouwd. verder een mooi blokje wat erin ligt:thumbup
komt deze kadett toevallig uit Hardenberg/hoogeweg? komt me erg bekend voor, en heeft op marktplaats gestaan met blok maar niet afgebouwd. verder een mooi blokje wat erin ligt:thumbup
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 9 dec 2009 #50 @ cristian-tsx klopt hij stond daar ik heb hem gekocht zonder motor we hadden zelf nog een complete seh set in voorraad en van je eigen weet je wat het is @ sw is niet mijn bedoeling maar hij zal het ritje vast wel eens maken mijn veertjes van pipo zijn ook binnen dus vanavond weer aan de klus ook het orgi spruitstuk er maar weer onder want de spagetie heeft maar 4 cm speling tov de grond morgen ff afspraak maken bij de rdw en dan is die voor de kerst straat legaal!! ik hou jullie op de hoogte
@ cristian-tsx klopt hij stond daar ik heb hem gekocht zonder motor we hadden zelf nog een complete seh set in voorraad en van je eigen weet je wat het is @ sw is niet mijn bedoeling maar hij zal het ritje vast wel eens maken mijn veertjes van pipo zijn ook binnen dus vanavond weer aan de klus ook het orgi spruitstuk er maar weer onder want de spagetie heeft maar 4 cm speling tov de grond morgen ff afspraak maken bij de rdw en dan is die voor de kerst straat legaal!! ik hou jullie op de hoogte
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 9 dec 2009 #51 @ cristian-tsx klopt hij stond daar ik heb hem gekocht zonder motor we hadden zelf nog een complete seh set in voorraad en van je eigen weet je wat het is @ sw is niet mijn bedoeling maar hij zal het ritje vast wel eens maken mijn veertjes van pipo zijn ook binnen dus vanavond weer aan de klus ook het orgi spruitstuk er maar weer onder want de spagetie heeft maar 4 cm speling tov de grond morgen ff afspraak maken bij de rdw en dan is die voor de kerst straat legaal!! ik hou jullie op de hoogte
@ cristian-tsx klopt hij stond daar ik heb hem gekocht zonder motor we hadden zelf nog een complete seh set in voorraad en van je eigen weet je wat het is @ sw is niet mijn bedoeling maar hij zal het ritje vast wel eens maken mijn veertjes van pipo zijn ook binnen dus vanavond weer aan de klus ook het orgi spruitstuk er maar weer onder want de spagetie heeft maar 4 cm speling tov de grond morgen ff afspraak maken bij de rdw en dan is die voor de kerst straat legaal!! ik hou jullie op de hoogte
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 11 dec 2009 #52 Mooie kadett ! chrome rond de ruiten ziet er ook super uit ! Ben benieuwd naar betere foto's
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 11 dec 2009 #53 Mooie kadett ! chrome rond de ruiten ziet er ook super uit ! Ben benieuwd naar betere foto's
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 11 dec 2009 #54 ja ja betere foto's kleur met die lijsten er bij staat hem goed 21 dec ga ik naar de rdw dus zal komende week alles checken en klaar maken dan een apk en toeren maar
ja ja betere foto's kleur met die lijsten er bij staat hem goed 21 dec ga ik naar de rdw dus zal komende week alles checken en klaar maken dan een apk en toeren maar
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 11 dec 2009 #55 ja ja betere foto's kleur met die lijsten er bij staat hem goed 21 dec ga ik naar de rdw dus zal komende week alles checken en klaar maken dan een apk en toeren maar
ja ja betere foto's kleur met die lijsten er bij staat hem goed 21 dec ga ik naar de rdw dus zal komende week alles checken en klaar maken dan een apk en toeren maar
F frademaker Komt weleens kijken 13 dec 2009 #56 mooie auto. Is nog van mij geweest. hier nog een betere foto.als je nog belang hebt bij meerdere foto's moet je me ff mailen
mooie auto. Is nog van mij geweest. hier nog een betere foto.als je nog belang hebt bij meerdere foto's moet je me ff mailen
F frademaker Komt weleens kijken 13 dec 2009 #57 mooie auto. Is nog van mij geweest. hier nog een betere foto.als je nog belang hebt bij meerdere foto's moet je me ff mailen
mooie auto. Is nog van mij geweest. hier nog een betere foto.als je nog belang hebt bij meerdere foto's moet je me ff mailen
T theunm Loopt hier de deur plat 13 dec 2009 #58 stuur hem die foto's maar. adres doe ik wel even via u2u theun
T theunm Loopt hier de deur plat 13 dec 2009 #59 stuur hem die foto's maar. adres doe ik wel even via u2u theun
F frademaker Komt weleens kijken 13 dec 2009 #60 wordt geregeld:thumbup!, Ik heb de auto +/- 1 jaar gehad, daarna verkocht aan een kameraad bij hem is de motor stukgelopen, Toen heeft mijn buurman hem gekocht en daar hebben jullie hem van gekocht. grt Fokko
wordt geregeld:thumbup!, Ik heb de auto +/- 1 jaar gehad, daarna verkocht aan een kameraad bij hem is de motor stukgelopen, Toen heeft mijn buurman hem gekocht en daar hebben jullie hem van gekocht. grt Fokko