T theunm Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #22 heb je dat ding nou nog niet thuis staan.:vertag:vertag je hebt @##$ het halve rek leeg getrokken. neem onderweg een tank en een accu voor je mee. loopt ie een beetje te lanterfanten theun
heb je dat ding nou nog niet thuis staan.:vertag:vertag je hebt @##$ het halve rek leeg getrokken. neem onderweg een tank en een accu voor je mee. loopt ie een beetje te lanterfanten theun
T theunm Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #23 heb je dat ding nou nog niet thuis staan.:vertag:vertag je hebt @##$ het halve rek leeg getrokken. neem onderweg een tank en een accu voor je mee. loopt ie een beetje te lanterfanten theun
heb je dat ding nou nog niet thuis staan.:vertag:vertag je hebt @##$ het halve rek leeg getrokken. neem onderweg een tank en een accu voor je mee. loopt ie een beetje te lanterfanten theun
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 30 nov 2009 #24 ha wacht maar........ auto is thuis ,motor staat klaar met bak en verse riemen! automaat ligt er al uit ,en de veerpoten zijn los morgen verder mocht ik het klaar krijgen volgen de foto's grtz
ha wacht maar........ auto is thuis ,motor staat klaar met bak en verse riemen! automaat ligt er al uit ,en de veerpoten zijn los morgen verder mocht ik het klaar krijgen volgen de foto's grtz
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 30 nov 2009 #25 ha wacht maar........ auto is thuis ,motor staat klaar met bak en verse riemen! automaat ligt er al uit ,en de veerpoten zijn los morgen verder mocht ik het klaar krijgen volgen de foto's grtz
ha wacht maar........ auto is thuis ,motor staat klaar met bak en verse riemen! automaat ligt er al uit ,en de veerpoten zijn los morgen verder mocht ik het klaar krijgen volgen de foto's grtz
K Knoxville1 Komt weleens kijken 1 dec 2009 #28 Wel kabeltje doorverbinden van de automaat he! Anders start ie niet.. Weet niet ofdat ook wel op gteschmiede staat??
Wel kabeltje doorverbinden van de automaat he! Anders start ie niet.. Weet niet ofdat ook wel op gteschmiede staat??
K Knoxville1 Komt weleens kijken 1 dec 2009 #29 Wel kabeltje doorverbinden van de automaat he! Anders start ie niet.. Weet niet ofdat ook wel op gteschmiede staat??
Wel kabeltje doorverbinden van de automaat he! Anders start ie niet.. Weet niet ofdat ook wel op gteschmiede staat??
T theunm Loopt hier de deur plat 1 dec 2009 #30 daar had ik al aan gedacht. automaat moet in een bepaalde stand staan ander wil de startmotor niets. heb al een vraagbaak van een D kadett gescored. theun
daar had ik al aan gedacht. automaat moet in een bepaalde stand staan ander wil de startmotor niets. heb al een vraagbaak van een D kadett gescored. theun
T theunm Loopt hier de deur plat 1 dec 2009 #31 daar had ik al aan gedacht. automaat moet in een bepaalde stand staan ander wil de startmotor niets. heb al een vraagbaak van een D kadett gescored. theun
daar had ik al aan gedacht. automaat moet in een bepaalde stand staan ander wil de startmotor niets. heb al een vraagbaak van een D kadett gescored. theun
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 1 dec 2009 #32 sorry jongens geen:kewlpics ik ben nou eenmaal geen fotograaf! toch ff een update motor 2.0seh hangt er in met zijn goede vriend de f16 aandrijf assen en veerpoten ook gemonteert en ja de wielen ook dus na 27 uur in bezit staat ie weer op de wielen! morgen niet sleutellen eerst de schade van "hurecane catrina"opruimen vrijdag maar verder met de tank enz grtz frans
sorry jongens geen:kewlpics ik ben nou eenmaal geen fotograaf! toch ff een update motor 2.0seh hangt er in met zijn goede vriend de f16 aandrijf assen en veerpoten ook gemonteert en ja de wielen ook dus na 27 uur in bezit staat ie weer op de wielen! morgen niet sleutellen eerst de schade van "hurecane catrina"opruimen vrijdag maar verder met de tank enz grtz frans
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 1 dec 2009 #33 sorry jongens geen:kewlpics ik ben nou eenmaal geen fotograaf! toch ff een update motor 2.0seh hangt er in met zijn goede vriend de f16 aandrijf assen en veerpoten ook gemonteert en ja de wielen ook dus na 27 uur in bezit staat ie weer op de wielen! morgen niet sleutellen eerst de schade van "hurecane catrina"opruimen vrijdag maar verder met de tank enz grtz frans
sorry jongens geen:kewlpics ik ben nou eenmaal geen fotograaf! toch ff een update motor 2.0seh hangt er in met zijn goede vriend de f16 aandrijf assen en veerpoten ook gemonteert en ja de wielen ook dus na 27 uur in bezit staat ie weer op de wielen! morgen niet sleutellen eerst de schade van "hurecane catrina"opruimen vrijdag maar verder met de tank enz grtz frans
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 7 dec 2009 #34 it is a live!! na circa 5 jaar stil liggen sloeg hij vlot aan mijn nwe gte tank past als gegoten en alles werkt binnen kort toch eens proberen wat foto's te posten ik probeer 21 dec nog naar de rdw te gaan om hem helemaal legaal te maken grtz
it is a live!! na circa 5 jaar stil liggen sloeg hij vlot aan mijn nwe gte tank past als gegoten en alles werkt binnen kort toch eens proberen wat foto's te posten ik probeer 21 dec nog naar de rdw te gaan om hem helemaal legaal te maken grtz
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 7 dec 2009 #35 it is a live!! na circa 5 jaar stil liggen sloeg hij vlot aan mijn nwe gte tank past als gegoten en alles werkt binnen kort toch eens proberen wat foto's te posten ik probeer 21 dec nog naar de rdw te gaan om hem helemaal legaal te maken grtz
it is a live!! na circa 5 jaar stil liggen sloeg hij vlot aan mijn nwe gte tank past als gegoten en alles werkt binnen kort toch eens proberen wat foto's te posten ik probeer 21 dec nog naar de rdw te gaan om hem helemaal legaal te maken grtz
T theunm Loopt hier de deur plat 8 dec 2009 #38 kan dus toch nog een beetje schema lezen. Zaterdag avond even een kabelboompje geknutseld stuur anders die plaatjes maar deze kant op. zet ik ze wel op het net. die staan er dus nu op kleur is wel een beetje rood is dat vieze poep bruin theun
kan dus toch nog een beetje schema lezen. Zaterdag avond even een kabelboompje geknutseld stuur anders die plaatjes maar deze kant op. zet ik ze wel op het net. die staan er dus nu op kleur is wel een beetje rood is dat vieze poep bruin theun
T theunm Loopt hier de deur plat 8 dec 2009 #39 kan dus toch nog een beetje schema lezen. Zaterdag avond even een kabelboompje geknutseld stuur anders die plaatjes maar deze kant op. zet ik ze wel op het net. die staan er dus nu op kleur is wel een beetje rood is dat vieze poep bruin theun
kan dus toch nog een beetje schema lezen. Zaterdag avond even een kabelboompje geknutseld stuur anders die plaatjes maar deze kant op. zet ik ze wel op het net. die staan er dus nu op kleur is wel een beetje rood is dat vieze poep bruin theun
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 8 dec 2009 #40 ik geef mijn schuld volledig toe sleutellen ligt me meer als foto's maken en indd hij is echt bruin!!! grtz
ik geef mijn schuld volledig toe sleutellen ligt me meer als foto's maken en indd hij is echt bruin!!! grtz