Beste Quandor
U lult uit uw nek. Ik wil er echter nog wel wat tijd aan besteden.....
Nee,ik ga geen video's om u te plezieren en foto's van de handleiding naar u doorsturen.
U bent precies een kenner... U denkt dat er andere sofware in zit :wacko: Ik kreeg tal van identieke vervangwagens waar mijn problemen niet voorkwamen. Mijn schoonbroer rijdt met dezelfde. Dus,enig vergelijk is mogelijk. Maar goed,breng ik de wagen even bij u binnen ? In een oogwenk opgelost dan.
U bent een idioot indien u vermoedt dat hier vragen zouden komen over een volle of lege tank. Wat mogen we dan wel nog vra&gen meneer Quandor ? Mogen we zelfs nog iets vragen ?
uw verzekering kan me geen fluit schelen. de mijne is in orde. Omnium,rechtsbijstand.... Er is schadevergoeding geclaimd en andere wagen. Ze mogen me een identieke bezorgen want hij rijdt goed (als hij niet bij de dealer staat) maar de electronica is hier een dikke min 10. Er zullen er zijn die in orde zijn,maar deze (die U gerust mag overnemen) is waardeloos. Voorgekomen bij rechtbank zoals ik al zei in een van de klaagzangen volgens u en het kost me ,een dikke 0 euro. Afwachten nu he.
Een forumlid hier op de site vertelde dat hij uit de garage reed en zijn kofferklep ging open Resultaat,beschadigde poort en kofferbak. Doodleuk alles zelf mogen betalen want dat kan niet he meneer..... Of misschien mocht die persoon dat hier ook niet posten want het is voor meneer Quandor een te belachelijke vraag. Moet ik dat ook even gaan opzoeken om het u te bewijzen ?
Wat uw anwoord op het oranje driehoekje betreft bewijst dut U denkt dat U alwetend bent. Volgens mij bent U leek in de voorkomende electronica problemen.... Kom eens in de leer bij mijn wagen vent. Deze zal U nog een andere driehoek voorschotelen die niet duid op het feit dat een wagen te dichtbij komt.... Het is een andere lamp die vliegensvlug oplicht en weer dooft. Meestal slaat de motor dan af en gaat deze in stuurslot. Hopelijk meneer quandor ga jij dan met uw gezin niet door een bocht aan 70 per uur of meer terwij de wagn in het stuurslot springt en je tal van keren moet proberen om deze weer aan de praat te krijgen........ De melding die ik één keer kon aflezen was "storing automatisch remsysteem"..... Verholpen ??? Neeeeee Bij dealer geweest ??? JAAAAAAAAAAAAAAAAA Kennen ze het probleem ??? Jaaaa want een personeelslid had hetzelfde voor en het resultaat is dat die wagen nu gerecycleerd wordt en misschien drink je er nu ow cola light uit..... (moet ik daar ook bewijs van leveren ??)
Uw opmerking wat betreft de navigatie ..... Neeeeee ik ben niet zo dom om het land niet aan te passen lieve jongen.... Ligt aan de wagen ??? Jaaaaaaaa
Als laatste verwijt u me geïrriteerd te worden of kribbig (mooi woord dat laatste) Neeee,U kan me zeker niet kribbig maken. Ik hou er van om betweters zoals jij even antwoord te geven. Je bent een onwetende vervelende betweter volgens mij (maar ik kan ook verkeerd zijn) Bewijs het anders eens
groeten van mij en mijn mooie maar waardeloze grandland x
Ohja,de problemen blijf ik posten hoor.... Wat U ervan vindt interesseert me geen je weet wel wat. Misschien kunnen andere forumleden mijn getuigenissen aanhalen wanneer ze dezelfde problemen voorhebben (dat deed ik ook,waarvoor heel erg veel dank aan de andere posters,weliswaar met waardeloze inhoud volgens de heer Quandor)