P pizza Komt weleens kijken 29 jul 2014 #21 Ga morgen ff checken welk typenummer de desbetreffende regeleenheid heeft. Laat dit natuurlijk weten. Dank tot zover!
Ga morgen ff checken welk typenummer de desbetreffende regeleenheid heeft. Laat dit natuurlijk weten. Dank tot zover!
O Oenatje Hoort bij de inboedel 29 jul 2014 #22 @pizza wrote:Oenatje: heeft de dealert zo'n tech2 met bijhorende stekker? tech 2 uitleesapparaat heeft ie, maar de stekker moet je zelf voor zorgen, eerst aansluiten pin 4 en 5 aan de massa (bruin) pin 16 constante stroom met een zekering van 1 amp (rood)(zou lullig zijn als je de tech2 molt van de dealer als je geen zekering gebruikt) gegevens op pin 12. (deze gaat naar de cc unit, bruin/wit)
@pizza wrote:Oenatje: heeft de dealert zo'n tech2 met bijhorende stekker? tech 2 uitleesapparaat heeft ie, maar de stekker moet je zelf voor zorgen, eerst aansluiten pin 4 en 5 aan de massa (bruin) pin 16 constante stroom met een zekering van 1 amp (rood)(zou lullig zijn als je de tech2 molt van de dealer als je geen zekering gebruikt) gegevens op pin 12. (deze gaat naar de cc unit, bruin/wit)
P pizza Komt weleens kijken 31 jul 2014 #23 Regelunit CC van onze Astra G heeft code: 25315547 A En dus programmeerbaar. Nu eerst maar es kijken of ik nog zo'n diagnosestekker heb liggen.
Regelunit CC van onze Astra G heeft code: 25315547 A En dus programmeerbaar. Nu eerst maar es kijken of ik nog zo'n diagnosestekker heb liggen.
P pizza Komt weleens kijken 1 aug 2014 #25 Heb vanavond de cruise control unit van onze Astra G ingebouwd en mee gereden. Cruise control werkt vanaf 60km/u. Alle functies van de hendel aan het stuur werken. Morgen de koppelingspedaalschakelaar aansluiten en kijken of dat functioneert. Daarna 4-polige remschakelaar.
Heb vanavond de cruise control unit van onze Astra G ingebouwd en mee gereden. Cruise control werkt vanaf 60km/u. Alle functies van de hendel aan het stuur werken. Morgen de koppelingspedaalschakelaar aansluiten en kijken of dat functioneert. Daarna 4-polige remschakelaar.
I ivartje Loopt hier de deur plat 1 aug 2014 #26 Volgens mij kon je toch ook iets aanpasse,dat die eerder al werkte want die van mij werkt namelijk al vanaf 30 km/u
Volgens mij kon je toch ook iets aanpasse,dat die eerder al werkte want die van mij werkt namelijk al vanaf 30 km/u
P pizza Komt weleens kijken 1 aug 2014 #27 Dan moet het toch aangesloten worden aan de Tech-2 apparaat?
G gose91 Komt hier geregeld 1 aug 2014 #28 Ja, maar dat kan dus niet bij alle type units. En als het kan, moet het met de tech 2 inderdaad