origineel gepost door wagnas
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door wagnas
Mooie foto's.

Als je Corsa's op de foto's gaat tellen, zijn het er toch heel wat. Alleen gaf de indruk wanneer je er rondliep dat er minder stonden.
Oh, en Dietrich, klonk ie een beetje in de Wijkertunnel?king: En bij Purmerend ging ik naar de uitvoeger omdat er een flinke kuil in het wegdek zit bij dat viaduct.:angel
waar moet jij vandaan komen als je langs purmerend rijd? heb je nog nooit zien rijden. :hmmz (ja alleen op meetings)
Ik woon net boven Hoorn langs de A7. Maar de Corsa komt zelden uit de garage. Is echt een mooi weer/treffenauto. Door de weeks zal je hem zeker bijna nooit zien.
De A7 is wel bekend terrein in de jaren. Ken elke kuil in de weg en weet alle locaties waar de politie zijn statiefjes opstelt.

Gisterochtend stonden ze weer bij Purmerend Zuid.
Dietrich reed mee over de A7, omdat die de dijk over moet naar het buitenland.:angel
aha vandaar.
ik heb ze niet zien staan bij purmerend zuid. zal binnenkort dan wel een afrekening binnen krijgen :cry
ik werk in zwaag. dus weet nu ook ongeveer wel waar ze staan. heb al zoveel boetes gehad sinds ik daar werk. :cry
rij nu dus ook maar "meestal" rustig aan naar me werk en naar huis.