B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 26 dec 2010 #1 mijne corsa in de sneeuw.:angel Uploaded with ImageShack.us meer foto's straks :angel
M McKaamos Hoort bij de inboedel 27 dec 2010 #8 Aan de hoeken te zien is het iig een A-tje Maar dat is ook nadat gezegd is dat het een Corsa is Enige wat ik herken zijn een setje TSW Venom velgen Ik houd m'n auto altijd netjes sneeuwvrij. Na iedere sneeuwbui sta ik met een borstel en een shaggie in m'n bek buiten te koukleumen
Aan de hoeken te zien is het iig een A-tje Maar dat is ook nadat gezegd is dat het een Corsa is Enige wat ik herken zijn een setje TSW Venom velgen Ik houd m'n auto altijd netjes sneeuwvrij. Na iedere sneeuwbui sta ik met een borstel en een shaggie in m'n bek buiten te koukleumen
M McKaamos Hoort bij de inboedel 27 dec 2010 #9 Aan de hoeken te zien is het iig een A-tje Maar dat is ook nadat gezegd is dat het een Corsa is Enige wat ik herken zijn een setje TSW Venom velgen Ik houd m'n auto altijd netjes sneeuwvrij. Na iedere sneeuwbui sta ik met een borstel en een shaggie in m'n bek buiten te koukleumen
Aan de hoeken te zien is het iig een A-tje Maar dat is ook nadat gezegd is dat het een Corsa is Enige wat ik herken zijn een setje TSW Venom velgen Ik houd m'n auto altijd netjes sneeuwvrij. Na iedere sneeuwbui sta ik met een borstel en een shaggie in m'n bek buiten te koukleumen
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #10 hoezo staat mijn corsa hoog op zijn poten. :angel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
hoezo staat mijn corsa hoog op zijn poten. :angel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #11 hoezo staat mijn corsa hoog op zijn poten. :angel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
hoezo staat mijn corsa hoog op zijn poten. :angel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #12 [rquote=1824467&tid=139040&author=koekwous]op die eerste foto heeft hij wel wat weg van een alto vind ik [/rquote] wat een belediging voor de corsa :swear
[rquote=1824467&tid=139040&author=koekwous]op die eerste foto heeft hij wel wat weg van een alto vind ik [/rquote] wat een belediging voor de corsa :swear
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #13 [rquote=1824467&tid=139040&author=koekwous]op die eerste foto heeft hij wel wat weg van een alto vind ik [/rquote] wat een belediging voor de corsa :swear
[rquote=1824467&tid=139040&author=koekwous]op die eerste foto heeft hij wel wat weg van een alto vind ik [/rquote] wat een belediging voor de corsa :swear
C corsageak Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #18 jups, bij ons in de straat lag ook zo`n 30 cm (A) Uploaded with ImageShack.us greetz corsageak
C corsageak Loopt hier de deur plat 27 dec 2010 #19 jups, bij ons in de straat lag ook zo`n 30 cm (A) Uploaded with ImageShack.us greetz corsageak