B Bupke Komt weleens kijken 19 mei 2011 #121 Ja dat wil ik zeker doen. Ik ben van die dopjes aan het zoeken die over de bouten kunnen .
B Bupke Komt weleens kijken 24 mei 2011 #122 Hier een fotoshoot mit de corsa. ben beniewd wat jullie er van vinden.
B Bupke Komt weleens kijken 24 mei 2011 #123 Hier een fotoshoot mit de corsa. ben beniewd wat jullie er van vinden.
B Bupke Komt weleens kijken 10 apr 2012 #124 Mwoaa ik zie dat ik ver achter lig. Ik zal eens wat foto's gaan uploade want dit is nog hele oude staat :???:
Mwoaa ik zie dat ik ver achter lig. Ik zal eens wat foto's gaan uploade want dit is nog hele oude staat :???:
B Bupke Komt weleens kijken 10 apr 2012 #125 Mwoaa ik zie dat ik ver achter lig. Ik zal eens wat foto's gaan uploade want dit is nog hele oude staat :???:
Mwoaa ik zie dat ik ver achter lig. Ik zal eens wat foto's gaan uploade want dit is nog hele oude staat :???:
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 11 apr 2012 #128 Nou nog een bietje verliege en dan ist der goot :thumb :thumb
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 11 apr 2012 #129 Nou nog een bietje verliege en dan ist der goot :thumb :thumb