L lambo452 Komt hier geregeld 10 feb 2011 #101 he hoe heb jij die wisser zo gekkregen.. ??? enne verderss dikke bak hoor...
B Bupke Komt weleens kijken 31 mrt 2011 #102 Hee lambo srry voor de late reactie. Ik heb veel nagedacht en gevloekt. Maar na proberen en proberen is het me toch gelukt. Je moet het systeem wat aanpassen. Maar alsje meer wilt weten u2u me maar. en bedankt voor je complimente
Hee lambo srry voor de late reactie. Ik heb veel nagedacht en gevloekt. Maar na proberen en proberen is het me toch gelukt. Je moet het systeem wat aanpassen. Maar alsje meer wilt weten u2u me maar. en bedankt voor je complimente
B Bupke Komt weleens kijken 31 mrt 2011 #103 Hee lambo srry voor de late reactie. Ik heb veel nagedacht en gevloekt. Maar na proberen en proberen is het me toch gelukt. Je moet het systeem wat aanpassen. Maar alsje meer wilt weten u2u me maar. en bedankt voor je complimente
Hee lambo srry voor de late reactie. Ik heb veel nagedacht en gevloekt. Maar na proberen en proberen is het me toch gelukt. Je moet het systeem wat aanpassen. Maar alsje meer wilt weten u2u me maar. en bedankt voor je complimente
B Bupke Komt weleens kijken 31 mrt 2011 #104 vandaag 4 nieuwe bandjes bestelt voor onder mijn autotje. velgen worden binnen kort gespoten
B Bupke Komt weleens kijken 31 mrt 2011 #105 vandaag 4 nieuwe bandjes bestelt voor onder mijn autotje. velgen worden binnen kort gespoten
L lambo452 Komt hier geregeld 31 mrt 2011 #106 heey no problemo ik heb ondertussen al een astra dus.. maar toch bedankt succes verder met je mooooie corsaa
heey no problemo ik heb ondertussen al een astra dus.. maar toch bedankt succes verder met je mooooie corsaa
L lambo452 Komt hier geregeld 31 mrt 2011 #107 heey no problemo ik heb ondertussen al een astra dus.. maar toch bedankt succes verder met je mooooie corsaa
heey no problemo ik heb ondertussen al een astra dus.. maar toch bedankt succes verder met je mooooie corsaa
B Bupke Komt weleens kijken 13 mei 2011 #108 Eindelijk zijn mijn velgjes gespoten. Nu lekker uitlaten harden en dan lekker onder het wagentje.
B Bupke Komt weleens kijken 13 mei 2011 #109 Eindelijk zijn mijn velgjes gespoten. Nu lekker uitlaten harden en dan lekker onder het wagentje.
B Bupke Komt weleens kijken 13 mei 2011 #112 @Nybra wrote:Mwoaah machtig Met de nuje lens gemaakt ? Jep jep. mit de 10-20mm hub ig die fotogemaakt. maar ig mot nog wachte tot ze oet zeen gehard en dan kinne ze erop
@Nybra wrote:Mwoaah machtig Met de nuje lens gemaakt ? Jep jep. mit de 10-20mm hub ig die fotogemaakt. maar ig mot nog wachte tot ze oet zeen gehard en dan kinne ze erop
B Bupke Komt weleens kijken 13 mei 2011 #113 @Nybra wrote:Mwoaah machtig Met de nuje lens gemaakt ? Jep jep. mit de 10-20mm hub ig die fotogemaakt. maar ig mot nog wachte tot ze oet zeen gehard en dan kinne ze erop
@Nybra wrote:Mwoaah machtig Met de nuje lens gemaakt ? Jep jep. mit de 10-20mm hub ig die fotogemaakt. maar ig mot nog wachte tot ze oet zeen gehard en dan kinne ze erop
B bjorn1988 Post best veel 14 mei 2011 #114 eyy, miense oet remunj hahaha. Super velguh mot ig zigge. Very nice
B bjorn1988 Post best veel 14 mei 2011 #115 eyy, miense oet remunj hahaha. Super velguh mot ig zigge. Very nice
B Bupke Komt weleens kijken 19 mei 2011 #120 Ja dat wil ik zeker doen. Ik ben van die dopjes aan het zoeken die over de bouten kunnen .