Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als je een 100% circuit auto wil kun je kijken of je kachel eruit kunt halen en de slang van de koeling door kunt verbinden achter de motor.. en een electrische kachel en blower kunt plaatsen .. die zijn lichter en kun je je dashboard wat strippen zodat je er schakelaars in kunt zetten of extra meters...
maar verder ben je goed op weg
beste bart-gsi
kachel is er al uit en doorverbonden , heb dit gedaan voor ik de motor geplaatst hebt
voor de moment heb ik niet echt een kachel nodig zal wel zien of dit nodig is
als je met nat weer gaat rijden en je gaat hijgen in je auto als je hard bezig bent slaan ramen best wel snel aan.. ook als je de isolatie uit je auto gehaald hebt toen je je interieur verwijderd hebt...
@corsaboy.. voor vrij rijden is een wedstrijdkooi niet verplicht... elke kooi kan zolang deze intact is. dus geen butsen of scheuren heeft
ik neem aan dat de TS geen wedstrijden gaat rijden.. anders had de kooi een FIA keurmerk moeten hebben.. voor vrij rijden is dit meer dan voldoende..
@bart-gsi, het mag dan niet verplicht zijn, maar het is wel jouw eigen veiligheid. Corsayboy heeft veel ervaring met keuren van auto's / rolkooien bij de DHRA. Als hij zegt dat iets vreemd is en potentieel onveilig, dan zou ik me wel 2 keer bedenken voordat ik met zoiets verder ga.
beste versta
jullie reactie wel , de kooi heb ikzelf naar eigen goedkeuring vastgemaakt , omdat dit toch beter is dan helemaal niks
en ik heb weet van auto s die bij vrij rijden zelf geen rolkooi of dergelijke voorzien hebben
dus is hetgeen ik gemaakt hebt , wel beter dan totaal niks in de auto te hebben