corsa b gsi ,powerbox monteren

nu ook bij de radiator van een model met airco zitten er onderaan links twee aanlsluitingen ( contact fiche )

dus beter dezelfde kopen zeker voor een model met airco

zijn ook groter kwa centimeters

grtz

dit potje dient voor ??? , zit weg achter de een wielkast

WP_20160606_17_35_13_Pro_LI_zpslfptxxjz.jpg

en het kleine zwarte darmpje/buisje ,bovenste aansluiting hier op de foto

loopt dit naar een aansluiting van het darmpje van de rempomp

de motor loopt en valt niet meer stil

juist werkt de temperatuur meter nog niet

of bij stationair draaien na hoeveel tijd slaat de fan dan juist aan

mss da de thermostaat zelf kapot is

grtz chriske

sportstuur gemonteerd dit weekend remolie ingooien en ontluchten , en binnenkort testritje

of rolkooi monteren

grtz

ondertussen nog niet echt stil gezeten al was het verlof voor mij ook

heb dus al een andere voorruit gevonden

dus beter de rubber ook vernieuwen zeker

is dit moeilijk voor zelf te plaatsen , best met 2 man zeker

grtz

remmen ontlucht er is juist 1 remklauw die lekt heb al ander setje gekocht van een astra gsi

dan eens verder doen aan de rolkooi

zodat we in september mss op een circuit kunnen testen

grtz chriske

als je een 100% circuit auto wil kun je kijken of je kachel eruit kunt halen en de slang van de koeling door kunt verbinden achter de motor.. en een electrische kachel en blower kunt plaatsen .. die zijn lichter en kun je je dashboard wat strippen zodat je er schakelaars in kunt zetten of extra meters...
maar verder ben je goed op weg

beste bart-gsi
kachel is er al uit en doorverbonden , heb dit gedaan voor ik de motor geplaatst hebt
voor de moment heb ik niet echt een kachel nodig zal wel zien of dit nodig is

volgende is voor ruit monteren

niet om je af te kraken, maar die kooi, wat voor merk is dat??
Ik zou er niet graag een rol mee willen maken.

Het gehele design is raar met die halve buizen erop gezet en dan 2 bouten erdoor heen..

als je met nat weer gaat rijden en je gaat hijgen in je auto als je hard bezig bent slaan ramen best wel snel aan.. ook als je de isolatie uit je auto gehaald hebt toen je je interieur verwijderd hebt...

@corsaboy.. voor vrij rijden is een wedstrijdkooi niet verplicht... elke kooi kan zolang deze intact is. dus geen butsen of scheuren heeft
ik neem aan dat de TS geen wedstrijden gaat rijden.. anders had de kooi een FIA keurmerk moeten hebben.. voor vrij rijden is dit meer dan voldoende..

@bart-gsi, het mag dan niet verplicht zijn, maar het is wel jouw eigen veiligheid. Corsayboy heeft veel ervaring met keuren van auto's / rolkooien bij de DHRA. Als hij zegt dat iets vreemd is en potentieel onveilig, dan zou ik me wel 2 keer bedenken voordat ik met zoiets verder ga.

beste versta
jullie reactie wel , de kooi heb ikzelf naar eigen goedkeuring vastgemaakt , omdat dit toch beter is dan helemaal niks
en ik heb weet van auto s die bij vrij rijden zelf geen rolkooi of dergelijke voorzien hebben

dus is hetgeen ik gemaakt hebt , wel beter dan totaal niks in de auto te hebben

grtz chriske

dat klopt.. maar ik kan niet bepalen wat de topic starten moet doen.. we kunnen hem advies geven maar meer dan dat is niet mogeijk...

Terug
Naar boven