C Corsaboer Komt weleens kijken 21 jul 2011 #1 aangezien mijn originele stabistang onder voor krom is ben ik op zoek naar een vervangende Past de originele stabistang onder voor van een corsa b 1.4 (93) op een corsa a3 1.4 (92)?
aangezien mijn originele stabistang onder voor krom is ben ik op zoek naar een vervangende Past de originele stabistang onder voor van een corsa b 1.4 (93) op een corsa a3 1.4 (92)?
I insane31 Komt weleens kijken 21 jul 2011 #2 volgens mij is die van een corsa b dikker dan die van een corsa a
I insane31 Komt weleens kijken 21 jul 2011 #3 volgens mij is die van een corsa b dikker dan die van een corsa a
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 21 jul 2011 #4 hebben ook een andere hoek denk ik maar ik heb nog een complete liggen als je er een zoekt grts
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 21 jul 2011 #5 hebben ook een andere hoek denk ik maar ik heb nog een complete liggen als je er een zoekt grts
C Corsaboer Komt weleens kijken 21 jul 2011 #6 ik zoek er een voor mijn corsa a3 (origineel 1.4) heeft iemand in de buurt van Roosendaal er een liggen toevallig? ik weet niet of een gsi stabi (corsa a) eventueel ook past? misschien wel verstandig om dat op te waarderen
ik zoek er een voor mijn corsa a3 (origineel 1.4) heeft iemand in de buurt van Roosendaal er een liggen toevallig? ik weet niet of een gsi stabi (corsa a) eventueel ook past? misschien wel verstandig om dat op te waarderen
C Corsaboer Komt weleens kijken 21 jul 2011 #7 ik zoek er een voor mijn corsa a3 (origineel 1.4) heeft iemand in de buurt van Roosendaal er een liggen toevallig? ik weet niet of een gsi stabi (corsa a) eventueel ook past? misschien wel verstandig om dat op te waarderen
ik zoek er een voor mijn corsa a3 (origineel 1.4) heeft iemand in de buurt van Roosendaal er een liggen toevallig? ik weet niet of een gsi stabi (corsa a) eventueel ook past? misschien wel verstandig om dat op te waarderen
I insane31 Komt weleens kijken 21 jul 2011 #10 ik heb nog wel een stabistang van een a3 liggen. ik woon in baarle-nassau, is nog redelijk in de buurt van roosendaal
ik heb nog wel een stabistang van een a3 liggen. ik woon in baarle-nassau, is nog redelijk in de buurt van roosendaal
I insane31 Komt weleens kijken 21 jul 2011 #11 ik heb nog wel een stabistang van een a3 liggen. ik woon in baarle-nassau, is nog redelijk in de buurt van roosendaal
ik heb nog wel een stabistang van een a3 liggen. ik woon in baarle-nassau, is nog redelijk in de buurt van roosendaal