T TWA Hoort bij de inboedel 10 jul 2012 #1 Zie adver, ga 'm slopen dus misschien zit er iets bij Opel Corsa B C14NZ Greetz Emiel
B b corsa Komt weleens kijken 11 jul 2012 #2 hey wrm gaat hij uit me kaar dan wat hij ziet tog nog goed uit of heb hij iets wat ik nog niet ziet mvg
hey wrm gaat hij uit me kaar dan wat hij ziet tog nog goed uit of heb hij iets wat ik nog niet ziet mvg
B b corsa Komt weleens kijken 11 jul 2012 #4 ik zou de auto nog wel willen hebben om hem in leven tehouden zou zonde zijn als er weer een minder op de weg is
ik zou de auto nog wel willen hebben om hem in leven tehouden zou zonde zijn als er weer een minder op de weg is
Y yves475 Komt weleens kijken 25 jul 2012 #7 ik heb het corsaatje bij ons staan, gaat uit elkaar als iemand nog iets kan gebruiken
I ivartje Loopt hier de deur plat 26 jul 2012 #8 mistlampen liggen voor de b gsi voorbumper?? zo ja even PM graag!! mvg ivar
T TWA Hoort bij de inboedel 26 jul 2012 #9 Nope zaten er niet in..misschien dat 'ie nog een setje heeft liggen...
T TWA Hoort bij de inboedel 26 jul 2012 #10 @yves475 wrote:ik heb het corsaatje bij ons staan, gaat uit elkaar als iemand nog iets kan gebruiken Ga je zelf nog onderdelen gebruiken of strip je em volledig voor de handel...? Ach was jammer, hartje was goed :angel
@yves475 wrote:ik heb het corsaatje bij ons staan, gaat uit elkaar als iemand nog iets kan gebruiken Ga je zelf nog onderdelen gebruiken of strip je em volledig voor de handel...? Ach was jammer, hartje was goed :angel