Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa a3 sport 2.0i 16v & Manta B1 2.0W Te koop
Ik vond dit gister 2x in een doosje tussen de reclamefolders.
Verder heb ik een nieuwe voorste motorsteun gemaakt. (foto volgt nog want er moet nog wat verf tegenaan)
Motorkap sluit nu mooi en er is nog wat plaats voor het kantelen van de motor, voor zo verre hij dit nog doet want de motorrubber zijn nu massief....
Ik had een nieuwe radiateur van een gsi erin geplaatst maar kwam er niet echt in met de koelvin en plastic bak.
Dus maar even zoeken naar een plattere vin.... Kwam ik uit bij een deawooooo nexia. Deze vin heb ik gemonteerd in een aluminium koelvinbak van een corsa a 1.5 diesel. Nu kan de koelvin er gewoon uit als het uitlaatspruitstuk eraf is.
Morgen nog wat kabelwerk klaar maken en donderdag het dash er weer in.
Hier heb je een voorbeeldje van het aanpassen voor een kadett/astra/calibra/vectra schakelmechanisme.
Ik heb mijn radiateur origineel van corsa A GSI erin staan en die heb ik door de beugeltjes iets te verbuigen verder naar voren geplaatst, werkt prima zo.
Ik heb veel aan de corsa kunnen doen afgelopen week. Hij heeft zelfs al de eerste meter erop zitten.
Er zitten in middels nieuwe koplampen en knipperlichten in.
Oud
Nieuw
De groep a hangt er onder (moet alleen nog een koppelflens onder van katvervanger naar middendemper). Het uitlaatspruitstuk heb ik deels ingewikkeld met isolatietape.
De hoedeplank heb ik opnieuw gestoffeerd en een paar sterke magneten onder gehange