update van de assen:
vandaag naar de sloop gegaan ascona 1.6D de as opgemeten aan de vertanding niet goed was te dik, stond nog een ascona 1.6s maar daar zat een f13 bak achter dus ook niet goed, maar ik hoorde kadett 1.6i gt ook wel is een f16 achter kon zitten lieten er now net stuk of 10 kadett 1.6 staat allemaal die bakken schoon ligge te krabben en er dan achter te komuh dat allemaal f13 is toen meteen ff paar astra F gekekeken ook f13 maar er stond nog een kadett sedan 1.8s met f16 dus ashoes log gemaakt gemeten en ja hoor beet f16 smalle as , kei veel gezeik gedaan om as er onder uit te krijgen maar lukte niet, alles vast enzo, dus sloper met hftruck late kome na veel overtuigings kracht van mij die assen door midde geslepe en ik vrolijk naar huis, kom ik thuis aan de homokineet er afgehaald van die as waar ik hoes van los had gepeutert de korte a en yup past perfect op me corsa gsi as, maar toen de lange as ej dat paste niet die was wel weer dik, zooi dus nu heb ik 1 paste homokineet van een 1.8s korte as, dus nu maar is wat rond gaan kijke bij 2.0 en 1.8 kadetts bij de korte as, mischien zijn ze allemaal wel zo