contest 39: opel frontera

de wit

Post vaak
contest 39

Was ook nog op zoek geweest naar wat leuke schade opels om te shoppen, maar nog niet een duidelijke afbeelding gevonden...

Nu eerst dus wat robuuster.... de opel frontera. Maak er iets bijzonders van..

Regels als voorheen. Inzenden kan tot zondag 2 oktober 12:00 , of iedereen moet eerder klaar zijn...

opel-frontera.jpg

http://i245.photobucket.com/albums/gg61/dewit911/opel-frontera.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel succes..

Ik heb geen tijd meer voor 2 oktober.

Wilde een pick-up met dubbele cabine maken. Het kofferdeksel moet eigenlijk nog, maar ik zit de rest van de week niet meer achter photoshop.

Contest+Opel+Frontera+shop.png

Jup, kun je je inzending nog verder verbeteren ;)

Vraag me af of ik nog aan mijn inzending toe kom, krijg net te horen dat ik iedere avond deze week verwacht wordt om een cursus te volgen....

Hallo shoppers en stemmers,

op 2 oktober beginnen we dus met stemmen, waarschijnlijk met een multi-puntensysteem.

zal nog even overleggen, maar het leek mij wel de moeite om eens te proberen.

meer weten klik; viewtopic.php?f=80&t=153914&start=25

Ik heb geen tijd meer voor 2 oktober.

Wilde een pick-up met dubbele cabine maken. Het kofferdeksel moet eigenlijk nog, maar ik zit de rest van de week niet meer achter photoshop.

Contest+Opel+Frontera+shop.png

Jup, kun je je inzending nog verder verbeteren ;)

Vraag me af of ik nog aan mijn inzending toe kom, krijg net te horen dat ik iedere avond deze week verwacht wordt om een cursus te volgen....

Hallo shoppers en stemmers,

op 2 oktober beginnen we dus met stemmen, waarschijnlijk met een multi-puntensysteem.

zal nog even overleggen, maar het leek mij wel de moeite om eens te proberen.

meer weten klik; viewtopic.php?f=80&t=153914&start=25

Terug
Naar boven