OKé Jongens.
Mijn geduld was vandaag helemaal hartstikke op!
Ik moest nu toch wel echt weten of alles ook wel uberhaupt een beetje functioneert.
Dus effe gauw een stoeltje erin, en tussen de buien door de eerste meters hier ergens in een 'stil gebied' getracht te maken.
- de bak schakelt. (grootste zorg)
- zelfs de tiptronic werkt.
- de stuurinrichting, tja, kan ik nu nog niet veel over zeggen, voor m'n gevoel vind ik het nogal erg licht sturen. Omdat ik niet meer dan 2km heb getest, kan ik verder niet veel vertellen. De auto was/is sowiso toch al zeer gevoelig bij spoorvorming. (oorzaak wielen)
- Het geluid bevalt me eveneens goed. Niet te hard (geen gehoorbescherming nodig) edoch lekker zwaar.
- Tja, en dan het vermogen/koppel.......
Om een lang verhaal kort te maken, stel ik mijzelf dan maar de vraag, waarom ik dit niet veeeeeel eerder heb gedaan??
Als ik het mag vergelijken met m'n eerste M3, die het zelfde vermogen heeft, doet deze het absoluut niet voor onder. En dat terwijl daar een heel ander prijskaartje aan hing, maar goed waren ook andere tijden.
Ben, praat me asjeblief niet meer over 30E/LE/NE/SE/XE, en bouw in godsnaam dat ding klaar! straks zitten we in een scootmobiel, en hebben we helemaal nix meer.
Nadeel is nu wel de wielspin. Een sper wordt dus absoluut een must!