A Angel-eyes Komt weleens kijken 27 mei 2009 #22 Natuurlijk komme die luuj va Landgraaf ooch noa Remunj. Adieje wah!
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 27 mei 2009 #23 We krijgen goed weer hoorde ik, en er zijn al behoorlijk wat aanmeldingen op het cod forum binnen...Wordt weer gezellig !!!
We krijgen goed weer hoorde ik, en er zijn al behoorlijk wat aanmeldingen op het cod forum binnen...Wordt weer gezellig !!!
S suqra Komt weleens kijken 27 mei 2009 #24 kan ook wel ff komen kijken denk ik. corsa zal niet mee komen denk ik..
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 mei 2009 #25 't is even rijden.. mss dat ik ook even kom kijken. beloof echter niets.
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 1 jun 2009 #28 22 wagens, mooie opkomst weer ! Was erg gesjellig ja :afro
P popeye gsi Lid 17 jun 2009 #29 Op vrijdag 26 juni is onze maandelijkse meeting weer. Kunnen we meet zijn allen de burgerking weer sponseren.
Op vrijdag 26 juni is onze maandelijkse meeting weer. Kunnen we meet zijn allen de burgerking weer sponseren.
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 18 jun 2009 #30 Ik heb de datum maar gelijk even aangepast. Ik ga trouwens dan wokken daar denk ik, blijft een moeilijke keuze hahahaha :angel
Ik heb de datum maar gelijk even aangepast. Ik ga trouwens dan wokken daar denk ik, blijft een moeilijke keuze hahahaha :angel
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 24 jun 2009 #32 origineel gepost door streetglow Ik ben natuurlijk deze datum er ook weer bij Ik ook....heb de wok gemist
origineel gepost door streetglow Ik ben natuurlijk deze datum er ook weer bij Ik ook....heb de wok gemist
S streetglow Lid 14 jul 2009 #33 31 juli is het weer zo ver. Dan is de volgende maand meeting weer van het COD bij het retail park in roermond. En ik ben er zoals altijd er weer bij:angel
31 juli is het weer zo ver. Dan is de volgende maand meeting weer van het COD bij het retail park in roermond. En ik ben er zoals altijd er weer bij:angel
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 1 aug 2009 #38 Was weer gezellig, kregen nog wat onverwacht bezoek !