O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 dec 2010 #1 Meteen een vraagie over de Vectra heb een CD70 erin met grafisch scherm nu wil ik een kleurenscherm. is dat gewoon plug and play? (scherm kachelroosters en programmeren)
Meteen een vraagie over de Vectra heb een CD70 erin met grafisch scherm nu wil ik een kleurenscherm. is dat gewoon plug and play? (scherm kachelroosters en programmeren)
A ahrend Loopt hier de deur plat 29 dec 2010 #2 Volgens mij moet je er dan ook een of andere kabel extra bij hebben.
S speaker Hoort bij de inboedel 29 dec 2010 #3 En idd een RGB-kabel ( die verzorgt de kleuren in het navi-gedeelte ! )
A ahrend Loopt hier de deur plat 29 dec 2010 #4 Volgens mij moet je er dan ook een of andere kabel extra bij hebben.
A astrahcdti Komt weleens kijken 29 dec 2010 #5 bij astra 's heb je die rgb kabel wel als je affabriek navigatie heb met grafisch scherm mischien dat het er al is
bij astra 's heb je die rgb kabel wel als je affabriek navigatie heb met grafisch scherm mischien dat het er al is
S speaker Hoort bij de inboedel 29 dec 2010 #6 En idd een RGB-kabel ( die verzorgt de kleuren in het navi-gedeelte ! )
A astrahcdti Komt weleens kijken 29 dec 2010 #8 bij astra 's heb je die rgb kabel wel als je affabriek navigatie heb met grafisch scherm mischien dat het er al is
bij astra 's heb je die rgb kabel wel als je affabriek navigatie heb met grafisch scherm mischien dat het er al is
A astrahcdti Komt weleens kijken 29 dec 2010 #9 daar ben ik ook bang voor , had laast op een ander forum gelezen dacht ik
O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 dec 2010 #11 kan ik die wel gewoon erin drukken? standaard stekkertje ofzo? en weet iemand hoe ik die moet bestellen?
kan ik die wel gewoon erin drukken? standaard stekkertje ofzo? en weet iemand hoe ik die moet bestellen?
A astrahcdti Komt weleens kijken 29 dec 2010 #12 daar ben ik ook bang voor , had laast op een ander forum gelezen dacht ik
O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 dec 2010 #14 kan ik die wel gewoon erin drukken? standaard stekkertje ofzo? en weet iemand hoe ik die moet bestellen?
kan ik die wel gewoon erin drukken? standaard stekkertje ofzo? en weet iemand hoe ik die moet bestellen?
S speaker Hoort bij de inboedel 30 dec 2010 #15 op ebay.de kun je ze kopen voor tussen de 60 en 80 euro ! Is plug&play !
S speaker Hoort bij de inboedel 30 dec 2010 #18 op ebay.de kun je ze kopen voor tussen de 60 en 80 euro ! Is plug&play !